Sweclockersmedlemmarnas önskelistor 2010

Permalänk
Medlem

Mitt första riktiga jobb. Tar examen i januari, hade varit skönt att veta att man har ett jobb som väntar på en.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

lax som är riktigt god har inte ätit de på 4 månader.

ritplatta
saker från ikea
pyjamas

Permalänk
Medlem

MIn önskelista:
Radeon HD 6850
Extern HDD med minst 1TB
1,5 liters kastrull

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Ett tangentbord och ett headset skulle sitta fint

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanna_l:

lax som är riktigt god har inte ätit de på 4 månader.

ritplatta
saker från ikea
pyjamas

Är du som jag, som kan gå timmvis inne på IKEA och bara sug in det som finns inne på stället. Bara gå och "fönstershoppa". Sno åt sig lite insperation till hemmet. Man kan lätt gå en eftermiddag och inte lägga ut en krona.

Har själv spanat efter en bra hyffsad ritplatta. Men är lite osäker på om man verkligen behöver en. Tror någonstanns att vanligt hedligt A4 papper och en drös tuschpennor räcker lika bra. Har för mig att slutresultatet blir bättre om man sitter och jobbar på pappar för att sen scanna in det i datorn för att därefter bearbeta det hela i något grafikprogram än att sitta och jobba på ritplatta. Men det är nog en vanseak det där.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Jag har alltid varit nedstämd de senaste jularna, för de var inte lika roliga som när jag var "liten", så i år bestämde jag mig för att faktiskt önska mig någonting, nog för att man kan vara materialistisk, men julen var mycket mer spännande när man var liten och skrev 50m långa önskelistor.

Så jag vill ha:

En Samsung N350
En Vegetarisk Kokbok
En Liten Kastrull
Glögg
Boken "Idoru"

Öh ja... Där tog fantasin slut, 50m blev det ju inte riktigt.

Permalänk
Medlem

Jag önskar mig:

Några HA skog
Mercedes G-Wagon
Zeiss Victory Diavari 6-24x56 Belyst
En till ljuddämpare A-TEC CTM-4

Ja det va väl det jag kom på nu... och gud nåde om jag inte får något då ska jag sura hela julafton och supa mig full!

Permalänk
Medlem

2TB Intern, blir nog WD's green variant skulle jag tro.
4GB DDR XMS2 eller vad dom heter, då ett av mina minnen gick sönder, och går fan inte att få tag på ett sånt och garantin är slut.
Presentkort på MQ, alltid bra att ha!

Permalänk
Medlem

Min önskelista är kortare än vad den för mig brukar vara;

Camaro IROC-Z
Handduk med bild på

Jag har alltid velat ha en muskelbil och jag tycker handdukar utan bild är tråkiga.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Blivit en del i år, mer än de två förra åren iaf.

Jobbarkängor
Gran Turismo 5
En vit handkontroll till PS3
Universalfjärr
En hund!

Sista har jag väl tjatat om senaste 10 åren Är 17.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ljungan11:

+1(...). Sluta ljug, vi alla vet att du önskar dig något, erkänn nu.

Själv önskar jag mig än så länge bara en orange zte blade för att jag just nu (och de senaste 3 åren) sitter med en SE K530i.

Att folk inte mobbar varandra här på Swec. - såväl gamla som nya forumkollegor.:)<3
(Och nej jag syftar inte på folks påpekanden om att jag skriver smileys, det bekommer mig inte då jag är en glad person:D).

Annars kan jag inte komma på något. Ska bli skönt med lite julmat och ledighet!:)^^

Känner inget sug efter julklappar p.g.a.:

a) 3 mån. innan ens julfriden börjar infinna sig så görs det reklam för kommersiella saker
b) känns som att man köper det man önskar sig under året (eftersom "allt" finns så tillgängligt till skillnad när man var liten)
c) OM jag skulle önska mig något skulle det vara en bättre värld inom en rad olika områden men känner som sagt inte att jag önskar mig något speciellt.^^

My 1 Krona!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Ett HD5850 kort till vore inte fel, fast det vore ändå roligare att köpa själv Eller kanske en ordentlig CPU kylare så man klocka

Önskar mig inget direkt då jag inte är speciellt mycket för julen.. bara massa jädra stress på allt och alla! Kul för dom yngre i släkten men vafan någon måtta får det va Då är det skönare/roligare/trevligare att ha en stor grillfest med släkt på sommarn!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Flickvän vore trevligt kan tomten komma med en sån?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av toker!!!:

Flickvän vore trevligt kan tomten komma med en sån?

word!

på plats nr2 är det en mandolin!

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Jag och tjejen prickade av det nördiga på önskelistan redan nu. Bestämde att vi struntar i julklappar till varandra och skaffade en ipad att dela på istället.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av toker!!!:

Flickvän vore trevligt kan tomten komma med en sån?

Jodå, men ska den vara äkta blir det kanske svårare. Eller om den ska visa samma kärlek till dig.

Jag önskar mig:
Usbminne
Hemmabiosystem
Blurayspelare
Hantlar

Visa signatur

"The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Hmm.. en 9-3 SS Aero TTid TX med Hirsch-paket.
Men har 360.000:- för lite på kontot, och tror inte vänner/släkt har pengarna heller. :/

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk

Janssons frestelse!

Permalänk
Medlem

Nej tack. Jag vill bara ha en massa prylar som jag inte behöver och ingen har råd att ge mig, så jag avstår.

Permalänk
Medlem

Bara jag som faktiskt önskar mig yllesockor, mössa, vantar och stickad tröja? Inte nödvändigtvis i julfärger men allt varmt blir jag jävligt glad för!

Sen önskar jag mig något av detta:
TS55_skenorförbindn
Skruvdragare CXS - CXS Li 1,3 Set
Och i princip hela raddan av tillbehör till min C-12 https://www.festool.se/Produkter/Accessories/Pages/Overview.a...

Permalänk
Medlem

En pälsmössa och en spark.

Visa signatur

Hmm

Permalänk

Blir väl en blu-ray spelare eller liknande. Helst av allt vill man ju spendera julen med tjejen (är 14 år):D

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gottagroda:

Blir väl en blu-ray spelare eller liknande. Helst av allt vill man ju spendera julen med tjejen (är 14 år):D

Då kommer man ju osökt till frågan, hur gammal är du?

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av gottagroda:

Blir väl en blu-ray spelare eller liknande. Helst av allt vill man ju spendera julen med tjejen (är 14 år):D

Skrivet av Inzanity:

Då kommer man ju osökt till frågan, hur gammal är du?

Skrev han inte hur gammal han är?

Permalänk
Medlem

Blu-ray spelare + varma kläder nu i vinterkylan

Permalänk
Medlem

Jag har allt jag vill ha, och har jag inte det så köper jag det själv.

Skulle vara trevligt att spendera julen med familj och vänner dock!

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Skrev han inte hur gammal han är?

nvm, läste det som att tjejen va 14, därför ja frågade

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem

En DELL U2410 ULTRASHARP 24" IPS, vilket jag vet att jag får eftersom jag beställde den igår, samt en Fransk Bulldog men den får vänta tills nästa år någon gång

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Jappjamensan

PC spel: Battlefield Bad Company 2: Vietnam
Ljudkort: Asus Xonar DX (För dyrt kanske)
Snug Rug (Färg kvittar)
Filt med ärmar - Mysig och praktisk! Snug Rug (sålde tidigare Slanket)
Ficka till min mobil
Flannel Pyjamas (FTW!)
Parfym

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

känner mig ganska för gammal för önskelistor och hoppas nog mest på att få spedera julen någon annanstans än ensam hemma.

men har önskat mig ett par saker av mig själv dock. nyttgrafik kort, något av de nyare varianterna (580, 69xx) och några nya klädesplagg. eftersom dom är till mig själv från mig själv slipper jag slösa pengar på inslags papper.

just ja är 26år gammal

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.