Sweclockersmedlemmarnas gebortlistor 2010

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG o STHLM
Registrerad
Sep 2004

Sweclockersmedlemmarnas gebortlistor 2010

Ja försökte göra en så lik tråd som den andra:P

Det jag vet i nuläget att jag ska ge bort är en egendesignad dator till min systerdotter. Tänkte köpa ett billigt chassi utan massa onödiga detaljer så att det enkelt går att spraya det rosa sen ska syrran måla dit Hello Kitty på burken. Delarna i den blir ett 939 moderkort som jag köper från Inet och sedan delar som jag har liggande här hemma. från mitt gamla 939 system.

Utöver det så har jag inga julklappar färdigfunderade iaf;)

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/home@Trollhättan
Registrerad
Apr 2004

Oj!

till föräldrarna blir de något fint, troligen en middag för bara dem när familjen är på besök i början av Januari.
Till syskonbarnen, så blir de en prommenad in i teddyfactory i Dublin, och låta dem gå loss och göra vad de vill, bara att langa upp kortet
Syrran och svågern blir väll nåt mysigt, hehe

Irish today, hungover tomorrow

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Sep 2002

Då man har har blivit morbror så tänkte jag ge bort lite små gulliga prylar till gumman. Dom är ju så små så dom vet ju inte vad dom får förren dom blir lite större. Så där har man ju ett rätt så brett register att gå på.

Annars så vet jag väl inte vad det blir till resten utav familjen. Det brukar alltid bli något i sista minuten man kommer på något.
Samma visa år efter år, att man inte lär sig ?

💀 Stationär: Intel Core i5-4460 | ASUS B85M-GAMER | HyperX Fury 1600MHz 8GB | Geforce GTX 1080 8GB | Samsung EVO 850 250GB + WD Blue 2TB | Windows 10 Home 64 | Acer G276HL 27" & ASUS VG278HE 27"
💀 Stationär 2 Intel Core i5 3350P | 16GB DDR3 | Nvidia Geforce GT 610 | Windows 10 Home 64 | WD 3TB
💀 Stationär 3: Intel® Core™ i5-4460 | 8GB DDR3 | Nvidia Geforce GTX 960 | Windows 10 Home 64 | SSD 128 GB | HDD 1TB
www.detspokar.se | www.livohelvete.se | info@detspokar.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2009

Min minsta lillebror på fyra år får självfallet Lego, men även en affisch på Yoda. Det är någonting han har önskat sig sedan sommaren. Min andra lillebror får sig ett till 4890 att köra i crossfire samt Mass Effect 2. Pappa får en bunt böcker som han har önskat sig. Till sist så får morsan ingenting. Det har dock sin förklaring i att vi är flera som har pitchat in och hon får en två veckors semester i Västindien med sin sambo. Hon fyller 50 under de första dagarna i januari.