Vilken Champagen blir det på nyår?

Permalänk
Skrivet av SlapZ:

Första året på väldigt länge jag firar utan alkohol. Vissa av oss klarar inte av att sköta den där lilla drycken helt enkelt. Men resten av mitt liv kommer levas helt utan alkohol och det känns faktiskt riktigt trevligt. Så för mig blir det varmt te och ostmackor vid tolvslaget. Vilken upplevelse! Haha!

Men skål och gott nytt år på er alla ändå!

Ibland önskar man att Swec hade en "Like"-knapp. Lycka till och gott nytt år!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

Ska parallellkoppla tre stycken coca-cola burkar med några små rör, sedan skaka och spruta munnen full.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Perfekt Brukar alltid handla någon Asti men det går inte att dricka en sån själv då det är för sött annars bra och lättdrucket billighets "skumpa"
Har dessutom dålig erfarenhet utav mousserat vin/skumpa, ju dyrare ju mer smakar det skosula i princip

Haha, jag gillar skumpa, har svårt för mousserande vinerna då jag tycker "the real deal" är värt de där extra kronorna. Blev en Alexandre Bonnet för mig med till tolvslaget, en helt okej champagne :).

Skrivet av SlapZ:

Första året på väldigt länge jag firar utan alkohol. Vissa av oss klarar inte av att sköta den där lilla drycken helt enkelt. Men resten av mitt liv kommer levas helt utan alkohol och det känns faktiskt riktigt trevligt. Så för mig blir det varmt te och ostmackor vid tolvslaget. Vilken upplevelse! Haha!

Men skål och gott nytt år på er alla ändå!

Tycker detta är helt rätt, jag dricker väldigt lite och skulle egentligen helt kunna strunta i det resten av livet utan att det skulle förändra något för mig. Du får se det som att du gör det alla egentligen borde göra.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"