Permalänk
Medlem

Get rich or die trying.
Iofs är jag inte riktigt beredd på att dö än så det kan dröja ett par år

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Viktminskning verkar vara ett väldigt vanligt nyårslöfte, och även jag får väll ansluta mig till den skaran. Gick under 2010 ner 20 kilo och mitt nyårslöfte är att gå ner åtminstone 5 kilo till under 2011.

Visa signatur

i7 920 4,0 Ghz / Corsair 6gb DDR3 1600 MHz / Asus P6T Deluxe V2 / Noctua NH-U12P / 2X GTX 285 SLI / Asus Xonar Essence STX / Intel X25-M G2 160

Permalänk
Avstängd
Skrivet av H-can:

Get rich or die trying.
Iofs är jag inte riktigt beredd på att dö än så det kan dröja ett par år

What he said!

Och ta vara på min kropp som den en gång var i dvs toppform, livet är för kort för att gå runt med lite fett på magen. Roligare att glida runt snygg när man ändå är på jorden.

Permalänk
Medlem

Jag har bestämt mig för att strypa allt onödigt sockerintag igen, dvs. inga sötsaker, godis, läsk mm utan endast naturligt så som i frukt och liknande.

Visa signatur

Intel i9 9900k | Z390 Designare | RX580 8GB | 64GB RAM
M.2 SSD: 1TB Windows för spel & 500GB Mac OS för övrigt

Ikea Fredde | Arozzi Mezzo V2 Fabric | 4K 40" Philips
Logitech G203, G213 & Z333 + MacBook Pro 15" Retina

Permalänk

Jag vill också bli smal!

Ska försöka dra ner på snaskätandet, lära mig springa, och förhoppningsvis tappa 5-10 kg på kuppen.

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem

Jag kör hardcore nyårslöften i år, projektet är att bli en bättre människa så det jag kör på är:

*Alla studiebidrag in på sparkonto, dvs. spara pengar som aldrig förr
*Träna tre gånger i veckan
*Sluta med facebook
*Skära ner på kött
*Lära mig att ta konflikter
*Må så bra att jag kan säga tack och adjö till psykologen lagom till sommarn

Permalänk

Dricka alkohol mindre mängd och vid färre tillfällen

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Fast anställning som prio ett, sen skaffa egen lya vore en bonus med men fast anställning är det viktigaste just nu.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Då mina förra nyårslöften, om än vagt utsatta, gick sisådär så har jag bara ett i år, att bli och vara en bra pappa

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Nu när nyår har varit, så tänkte jag om det är någon här som har gett någon nyårs löfte som man ska försöka hålla inför året som kommer.

Så ni kan kan dela med er av vad ni tror ni kan eller kommer att hålla inför nästa år.

Själv så har jag bara två löften som jag ska eftersträva.

1. Gå ner en åtta, tio kilo.
2. Få chack på mina hjärnspöken.

Får jag bara ordning på det så får jag sen vara nöjd.

Har gått ner 2½ kilo sen nyår. Så det får man väl se som ett bra resultat endå. Sakta, men säkert åt rätt håll.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Planerna är att gå ner och bli lite mer vältränad, hittils har jag kommit ner 6 kg och tränar 5 dagar i veckan nu. väldigt skönt att man har goda vänner som får en att vilja pressa på

Permalänk
Medlem

My new years resolution is 2048x1152

Permalänk

hade väl inte nå speciella i år,men åtminstånde 5-6 reps på 200kg i bänken innan års slutet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

hade väl inte nå speciella i år,men åtminstånde 5-6 reps på 200kg i bänken innan års slutet.

Åfan, det dröjer många år tills jag är där
Du verkar ju redigt biff

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Åfan, det dröjer många år tills jag är där
Du verkar ju redigt biff

äh.tog mej mindre än 1½ år att avancera upp till 185,så du kommer nog att avancera snabbt du med:)
men iof så hade jag då också kört en massa annat för bröst/axlar innan jag började att avancera i bänken och byggt upp styrka på det sättet,så jag hade väl en fördel,men iaf;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

äh.tog mej mindre än 1½ år att avancera upp till 185,så du kommer nog att avancera snabbt du med:)
men iof så hade jag då också kört en massa annat för bröst/axlar innan jag började att avancera i bänken och byggt upp styrka på det sättet,så jag hade väl en fördel,men iaf;)

Jag är ju 15 (men 16 imorgon) och du är ju vuxen. Så det är ju lite skillnad där, haha
Om ska jag säga vad jag tror att jag maxar (1 rep då) så är det väl kanske 45-50kg kanske, aldrig testat dock.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jag är ju 15 (men 16 imorgon) och du är ju vuxen. Så det är ju lite skillnad där, haha
Om ska jag säga vad jag tror att jag maxar (1 rep då) så är det väl kanske 45-50kg kanske, aldrig testat dock.

grattis:)
förstår vad du menar med vuxen och ungdom,men glöm inte att det är ni unga som har fullt med testosteron i kroppen,naturligt testosteron i mängder som produceras natuligt i flera år till(upp mot 20-22 nått),se till att använda detta till nått nyttigt så kommer du att både bli stor och stark i ung ålder:)

45-50 är tungt för dej,men det är ju helt ok,45-50 kilo för dej är som 185 kilo för mej;)
prövar du att öka med små steg så ska du se att du både får in teknik,styrka och vana i det hela och det är en väldigt bra kombination.

jaja,träning var inte det tråden handlade om:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer