Shuttle visar upp surfplattor på CES 2011

Permalänk
Melding Plague

Shuttle visar upp surfplattor på CES 2011

Taiwanesiska Shuttle ställer ut på årets CES-mässa och förutom barebones och bärbart fanns även surfplattor av olika smaker på menyn.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Videoövervakning, ser svårt ut att få in kontrollkort för BNC i den där? Iofs finns ju IP-kameror.

Permalänk

Jag gillar Shuttles burkar, synd att de är så dyra. Nice touch att erbjuda vattenkylning från start, borde få ned ljudnivån, samtidigt som det ger bra kylning. Hoppas att de satsar mer på standard ITX-moderkort bara, annars är det ju hopplöst att byta moderkort på burkarna.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurcazzus:

Videoövervakning, ser svårt ut att få in kontrollkort för BNC i den där? Iofs finns ju IP-kameror.

Om det är en komplett lösning så kanske det finns färdiga anslutningar direkt på moderkortet?
Annars så tar ju ett kontrollkort inte upp mer än en PCI-plats, och har de satt två så är det gott mått.

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WrongTarget:

Jag gillar Shuttles burkar, synd att de är så dyra. Nice touch att erbjuda vattenkylning från start, borde få ned ljudnivån, samtidigt som det ger bra kylning. Hoppas att de satsar mer på standard ITX-moderkort bara, annars är det ju hopplöst att byta moderkort på burkarna.

Har för mig att deras H-serie chassin är itx kompatibla.

Permalänk
Skrivet av DonLinos:

Har för mig att deras H-serie chassin är itx kompatibla.

Trevligt om det är så, såg en nyhet för ett tag sedan att Shuttle skulle börja med ITX i vissa av sina burkar, men det är ju stört omöjligt att utläsa vilka burkar som det gäller på deras hemsida.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem
Skrivet av WrongTarget:

Trevligt om det är så, såg en nyhet för ett tag sedan att Shuttle skulle börja med ITX i vissa av sina burkar, men det är ju stört omöjligt att utläsa vilka burkar som det gäller på deras hemsida.

Jupp! Även kul att dom har gått tillbaka till deras gammla stilrena design på fronten

Permalänk
Medlem

Sitter med amerikanskt tangentbord, hoppas ni fattar anda Vill desperat fa reda pa nar SH67H3 kommer att lanseras, har forsokt att googla runt men kan inte hitta nagot datum, inte ens ett utlatande som sager nar den lanseras. Vore toppen om nagon medlem som vet nagot kan dela med sig av infon, eller om SweClockers helt enkelt kan ta reda pa det, skulle bli djupt tacksam