Den stora semledagen - En tradion som är pä väg att försvinna.

Permalänk
Skrivet av Interstella:

Nej, nu jäv... Nu samlas vi och går i en stor folkhop och river ut kyldiskarna! Självklart ska det hela ske till musiken av Twisted Sister.

We're not gonna take it, sweclockers.

Hahah, fick upp värsta roliga bilden i huvudet nu

Permalänk
Medlem

Enda dåliga är att många bagerier INTE har speciellt mycket semlor året om, de man köper färdigförpackade i butik är inget jag frivilligt sätter i mig.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Fjantigaste traditionen någonsin, som någon sa är semlan alldeles för god för att väntas med! Åt första semlan dagen innan nyår.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hör av er till Sverigedemokraterna, dem kanske kan hjälpa er...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tistatos:

Hör av er till Sverigedemokraterna, dem kanske kan hjälpa er...

??? Makes no sence at all

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Jo du förstår, man kan nog räkna semlor som fornminnen nu!

Permalänk

Läste "Den stora domedagen - En tradition som är påväg att försvinna" och fick fram ett lite chockat leende :D.
Men jag håller med dig. Ungefär samma sak som att JULmust säljs nästan hela vinterhalvåret och liknande. Allt är väl i slutändan för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Det är nämligen detta som livet går ut på i vårt moderna samhälle.

Gonatt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Läste "Den stora domedagen - En tradition som är påväg att försvinna" och fick fram ett lite chockat leende :D.
Men jag håller med dig. Ungefär samma sak som att JULmust säljs nästan hela vinterhalvåret och liknande. Allt är väl i slutändan för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Det är nämligen detta som livet går ut på i vårt moderna samhälle.

Gonatt

Antagligen för att både julmust och semlor är blä och de vill bli av med dom så fort som möjligt.