Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Hjälp en nörd att vinna!

Hej! Jag har ställt upp i en tävling som går ut på att få så många "like/gilla" på mitt inlägg som möjligt. Priset är ett par hörlurar och en laptop som jag skulle behöva otroligt mycket. Tävlingen slutar den 18e februari, och personen med mest likes vinner Jag har kämpat jättehårt för att nå ut till så många vänner som möjligt, och det är många som har försökt att hjälpa mig men jag har insett att om jag ska ha en chans så måste jag nå ut till fler än min närmsta kontaktkrets.

Ni kan hjälpa mig genom att gå in på *bort*

Just nu är det en modebloggare som leder. Han ska tydligen ha "mutat" sina läsare med något pris (?), och han fick snabbt nästan 200 likes genom ett blogginlägg. Hjälp mig att komma ikapp, visa att vi nördar fortfarande härskar på Internet

Utöver själva förfrågan skulle jag även vilja veta vad folk tycker om dagens bloggkultur? Diskutera fritt

Tusen tack för varje like, det betyder otroligt mycket!

Tog bort länk

För mycket prylar.

Trädvy Permalänk
Testpilot, Moderator
Kevin
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Eftersom det handlar om egen vinning är denna typ av trådar inte tillåtna, det bryter mot § 9.
*Tråd låst*

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]