Problem med ostabila aktiviteter i ramminnet och Processor

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Apr 2008

Problem med ostabila aktiviteter i ramminnet och Processor

Tjena!

Brukar få problem med ramminnet och processorns aktivitet i Windows 7 64bit. Fattar inte vad det är.. Jag tror det kan vara något med min externa hårddisk på 1TB men är inte helt säker. Kan det påverka något? Ansluter hårddisken och sen så blir det kaos med ramminet får bara kanske 100mb kvar att använda utav 4GB som jag har. Har aldrig hänt förut.

Sen när jag vill mata ut den externa hårddisken så går det inte. Jag får ett meddelande där det står att jag måste "avsluta alla program där enheten kan användas och försök igen." Brukade heller inte hända någon gång förut. Har stängt av alla program förutom Chrome och aktivitetshanteraren.

Någon som några tips på hur man kan fixa det här? Ska prova starta om datan nu och kolla om det har fixat sig.

Som ni ser i bilden så går det ner och upp hur som helst fast jag inte gör något med datan.

http://dl.dropbox.com/u/14339911/Sk%C3%A4rmklipp.JPG

Asus Sabertooth S Z170, i7 7600K, Kelvin S36,Define R5, EVGA G2 750W, Corsair 16GB 3000MHZ, EVGA GTX 980 SC , Samsung EVO, Corsair Force GT. Benq 144 hz, Bruna Cherry MX <3