Permalänk
Medlem

Nån som känner igen lampan?

Jag hyr en möblerad lägenhet i andra hand och råkade idag ta sönder en taklampa genom att resa mig upp och krossa den med huvudet Nån som känner igen den och vet var jag kan fixa en ny?

En röd och en grön som är av samma modell. Strax under 30cm i diameter på bredaste stället.

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk

Belid T 1173 Pikant

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=316557

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Belid T 1173 Pikant

Det gick snabbt, tack

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Skrivet av Delight:

Det gick snabbt, tack

Är lysmask till yrket och snubbla förbi den här om dagen då jag kolla på ny belysning hemma. Känns helt identisk med den du har haft sönder....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Japp, det lär vara rätt. Nu gäller det bara att hitta en butik som har den inne med det ska nog fixa sig

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Det var inte den billigaste saken att ha sönder :). Känner f.ö. själv igen problemet med för lågt satta taklampor...

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Det var inte den billigaste saken att ha sönder :). Känner f.ö. själv igen problemet med för lågt satta taklampor...

haha, jag höll tummarna först och gick in på ikeas hemsida och letade men sån tur hade man ju inte

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nightcrawl:

Det var inte den billigaste saken att ha sönder :). Känner f.ö. själv igen problemet med för lågt satta taklampor...

Ja jävlar vad dyrt "glas".:O Lampan var ju inte ens snygg.:D (Om det inte är fotot som luras?).

Skrivet av Delight:

haha, jag höll tummarna först och gick in på ikeas hemsida och letade men sån tur hade man ju inte

Jag tänkte också på IKEA!:) Dock ser jag att det är FÅ affärer som säljer nämnda lampa så jag är glad för din skull att du åtminstone hittade en butik som faktiskt säljer lampan.:)^^

Men billig var den som sagt inte.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!