Permalänk

Skitsnackstråden

Tjena tjena!

Jag har varit medlem på ett flertal forum och 99% av dessa har haft en sorts "Skitsnackstråd" där man snackar om ALLT mellan himmel och jord! Dock kunde jag inte hitta en sådan tråd här på Sweclockers.. Så jag gjorde ett lite halvt impulsiv drag och skapade denna tråd!

Så varsågoda och skriv av er här!

Jag kan börja med detta lilla inlägg:

Jag har en kompis som är med i en lokal tävling och skulle behöva er hjälp i detta. Det kommer inte krävas mycket av er men iaf lite Det enda ni ska göra är att gå in på länken (http://www.direktpress.se/enahabotidningen) och rösta på den första bilden, alltså Bild: 1 i den blåa kolumnen till höger Detta skulle göra mig och min kompis riktigt glada!!

För övrigt vill jag bara fråga om råd: Jag äger en fiddy som jag knappt använder och så. Vad tycker ni att jag ska göra med den? Sälja eller bygga om? Jag är lite av en "handy-man" (haha) och gillar att bygga saker och en fiddy skulle kunna bli en bra gokart (?)

(Och ja, jag har sett min felstavning i trådrubriken )

Mvh

Permalänk
Medlem

Sök. Finns redan en tråd liknande den här

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av Alakai:

Sök. Finns redan en tråd liknande den här

jag är ledsen för besväret, men jag kan inte hitta den alls! kan du länka?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det finns lämpligare medier för skitsnack.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||