3 x 1 GB DDR3-minnen från Samsung

Permalänk
Medlem

3 x 1 GB DDR3-minnen från Samsung

3 x 1 GB DDR3-minnen, från Samsung säljes. Samsung 1GB 1Rx8 PC3-10600U-09-10-A0.

Ni kan köpa alla tre, två eller en - 50 kr + ev frakt för alla tre, 20 kr/styck om en eller två köpes. Budgivning. Kan hämtas upp i Lund.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

50 kr för alla 3 + frakt
Om bud, tilltänkt slutdatum ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

50 kr för alla 3 + frakt
Om bud, tilltänkt slutdatum ?

Tänker imorgon kl 12 räcker gott (jag hinner inte skicka dem innan dess ändå). Jag vill mest bli av med dem och tycker det vore synd att slänga dem.

Permalänk
Medlem

Enligt den där bilden så är dom där på en gb styck, inte fyra.

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Enligt den där bilden så är dom där på en gb styck, inte fyra.

Det är 4gb styck: https://www.kingston.com/en/memory/search/discontinuedmodels?...

Permalänk
Medlem

Ja, det är vad det står på förpackningen. Men på minnena så står det tydligt att det är Samsung m378b2873fh0-ch9

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Ja, det är vad det står på förpackningen. Men på minnena så står det tydligt att det är Samsung m378b2873fh0-ch9

Du har så rätt, tack. Jag har fått dessa av jobbet (så att jag kunde sälja dem privat på Sweclockers för egen räkning/förtjänst istället för att de skulle slängas - det är alltså godkänt av dem och inget fuffens). Jag utgick från att det var samma minnen som på förpackningen, men korrigerar nu. Ber om ursäkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KGB91:

Du har så rätt, tack. Jag har fått dessa av jobbet (så att jag kunde sälja dem privat på Sweclockers för egen räkning/förtjänst istället för att de skulle slängas - det är alltså godkänt av dem och inget fuffens). Jag utgick från att det var samma minnen som på förpackningen, men korrigerar nu. Ber om ursäkt!

Oh ja, jag trodde inte det var något fuffens, jag ville bara bespara dig och ev köpare onödiga fraktkostnader etc.

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Oh ja, jag trodde inte det var något fuffens, jag ville bara bespara dig och ev köpare onödiga fraktkostnader etc.

Ja, det tackar jag så hemskt mycket för!