Blizzard dem jävlarna....

Permalänk
Medlem

Blizzard dem jävlarna....

Av en ren slump så loggar jag in på mitt battle.net konto och vad ser jag inte där? Jo SC2 Betan! Jag blir så jävla glad så jag vet inte riktigt vad jag gör och jag tycker det var konstigt att jag inte fick något mail. Men givetvis så förstog jag 5 minuter senare att detta till 99 % var ett aprilskämt och nu när jag försöker logga in på SC2 så är det mycket riktigt det är ett jävla aprilskämt ;S

Detta är nog det elakaste aprilskämtet jag varit med om i hela mitt liv =/

// MVH ''en besviken gamer''

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

same here, du såg inte den här också då?
http://eu.battle.net/matchmaking.html

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Permalänk

Kollade precis själv, ser inget SC2 beta.

Permalänk
Medlem

Det är inget aprilskämt, den ikonen har varit där sedan de startade SCII-betan för ett tag sedan.

Visa signatur

Antec 1200 | MSI Z68A-GD65 (G3) | Intel Core i7 2600k @ 4.7GHz | Corsair 16GB DDR3 XMS3 CL9 | Corsair TX850W | XFX Radeon HD6970 CF | OCZ Vertex 3 120GB | Corsair H100 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elghinnarisa
same here, du såg inte den här också då?
http://eu.battle.net/matchmaking.html

HAHA.

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/matchmaking.html

haha xD skrattade faktiskt irl xD

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Av en ren slump så loggar jag in på mitt battle.net konto och vad ser jag inte där? Jo SC2 Betan! Jag blir så jävla glad så jag vet inte riktigt vad jag gör och jag tycker det var konstigt att jag inte fick något mail. Men givetvis så förstog jag 5 minuter senare att detta till 99 % var ett aprilskämt och nu när jag försöker logga in på SC2 så är det mycket riktigt det är ett jävla aprilskämt ;S

Detta är nog det elakaste aprilskämtet jag varit med om i hela mitt liv =/

// MVH ''en besviken gamer''

haha stäm dom

inte för att det går igenom... vill också ha SC2 :C

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag har beta-access sen flertalet veckor tillbaka men kan inte använda den för att mitt skolnät blockerar det..

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Jag har beta-access sen flertalet veckor tillbaka men kan inte använda den för att mitt skolnät blockerar det..

Har du skoldator eller?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Jag har beta-access sen flertalet veckor tillbaka men kan inte använda den för att mitt skolnät blockerar det..

Such a waste

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00

Permalänk
Medlem

HAHAHA ibland är man ju inte lite trög. När jag testade så hade jag SC2 av den Amerikansk versionen ner laddad . Men jag testade att istället att ladda ner den europeiska versionen av SC2 och det FUNKAR! Fan va fint Jag hoppas verkligen inte detta är något aprilskämt nu som dem tar bort imorgon eller något för då vet jag inte vad jag gör x)

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Ärligt, de borde ha skrivit att Diablo 3 kommer ut någon gång i år när de väl höll på!

Permalänk

loggade in för att kolla p.g.a. tråden och hade en beta liggandes där med!! shiat pomes frites!

hoppas den funkar!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erikakasinnes
loggade in för att kolla p.g.a. tråden och hade en beta liggandes där med!! shiat pomes frites!

hoppas den funkar!!

Om det funkar ska jag fan ha ett STORT TACK

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

haha =)D=D

känns fan som man käkat ett kilo gräs, är helt lyrisk .. att man fick tag i en bfbc2 kod för under 200 kr gör inte saken värre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erikakasinnes
haha =)D=D

känns fan som man käkat ett kilo gräs, är helt lyrisk .. att man fick tag i en bfbc2 kod för under 200 kr gör inte saken värre

haha det känns även att jag levar i nån ''drömvärld'' först vinner man BC2 + musmatta här http://rakaka.se/?newsID=13483 sedan nån vecka efter får man SC2 betan

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erikakasinnes
haha DE E SÅ JÄVLA NAJS!! =D=D

http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk

hahaha det är verkligen NAJS!!

btw skön video och om SC2 funkar för dig! Glöm ej att adda BlommaN.simme FÖR DET E NAJS

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |