Permalänk

Tips på Vocal Trance

Tja! Känner att jag skulle behöva uppdatera min trance-spellista litegrann. Gärna skön vocal trance typ som: OceanLab, Above and Beyond, Chicane, Armin van Buuren. Ni fattar!

Tack på förhand!!

Permalänk
Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
http://www.di.fm/vocaltrance/

Håll till godo

Bästa svaret, varför ens anstränga sig med mer?

Är Gaia - Tuvan vocal trance? Har den på hjärnan 24/7 sedan den spelades live på just di.fm/trance

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Bästa svaret, varför ens anstränga sig med mer?

Förstod tyvärr inte riktigt om du var ironisk där eller inte. Hur som helst så kan han hitta riktigt mycket låtar dels genom att lyssna på den kanalen eller gå in på deras forum.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Förstod tyvärr inte riktigt om du var ironisk där eller inte. Hur som helst så kan han hitta riktigt mycket låtar dels genom att lyssna på den kanalen eller gå in på deras forum.

Forumet är då att föredra då låtarna brukar listas och populära, förmodligen riktigt bra låtar, brukar kommenteras mest. Och nej, jag var inte ironisk, har själv pejlat in kanalerna sedan '04, aldrig hittat bättre samtidigt bredare.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Forumet är då att föredra då låtarna brukar listas och populära, förmodligen riktigt bra låtar, brukar kommenteras mest. Och nej, jag var inte ironisk, har själv pejlat in kanalerna sedan '04, aldrig hittat bättre samtidigt bredare.

Di.fm is the shit helt enkelt slår spotify alla gånger!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk