Playstation 2 + 8-9 spel pris?

Permalänk

Playstation 2 + 8-9 spel pris?

Hej, har ett PS2 (det gamla tjockare med fläkt bakpå) som jag aldrig använder...
Vad skulle vara rimligt pris att sälja för om man får typ 8-9 spel med också?
Tacksam för svar

Visa signatur

| BitFenix Prodigy White | Asus P8Z77-I DELUXE | i5-2500K | Corsair Vengeance 2x4 Gb @ 1333 MHz | Asus GTX 580 | Intel 520 180GB | OCZ Vertex 2 60 Gb | Samsung Spinpoint F3 1 TB | Corsair TX750W | Philips 24' |

Permalänk
Avstängd

beror på vad för skitspel det är ^^

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Avstängd

70 kr, så har du råd med Pizza till lunch

Permalänk
Medlem

För många är ju spelen rätt irrelevanta. Såvida du inte hittar någon som vill ha de specifika spelen. Så spontant kan jag inte tänka mig mer än en femhundring. Då skall du nog vara glad

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk

800 kronor.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av holmberg
För många är ju spelen rätt irrelevanta. Såvida du inte hittar någon som vill ha de specifika spelen. Så spontant kan jag inte tänka mig mer än en femhundring. Då skall du nog vara glad

Nja... Om spelen är ICO (med pappersfodral och samlarbilder), Shadow of the Colossus, MGS 3 Subsistance, Buzz med buzzrar, GH med gitarr etc. så kan jag lova att priset springer iväg.

Om det däremot är typ FIFA 2001, NHL 2001, Smackdown vs. RAW 2007 etc. så kan jag hålla med om 500-700:-. Så visst spelar spelen roll i frågan.

// G

Visa signatur

"Jump on my sword while you can Evil! I won´t be as gentle!"

Permalänk

Den gamla versionen är ju egentligen i fråga mer attraktiv då den kan köras med hdd, och man slipper skivor, men det är nog inte många som vet det, själv sitter jag med 500gb och en jävla massa spel..

Permalänk
Medlem

dubbelpost

Visa signatur

"Jump on my sword while you can Evil! I won´t be as gentle!"

Permalänk

tack för svaren nu vet jag vad jag kan sträva efter iaf (Y)

Visa signatur

| BitFenix Prodigy White | Asus P8Z77-I DELUXE | i5-2500K | Corsair Vengeance 2x4 Gb @ 1333 MHz | Asus GTX 580 | Intel 520 180GB | OCZ Vertex 2 60 Gb | Samsung Spinpoint F3 1 TB | Corsair TX750W | Philips 24' |

Permalänk
Medlem

Undrar hur folk tänker när dom säger 600-800kr.

Jag skulle säga att allt över 400kr är ocker

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Lägg ut det på Tradera för en 1kr och se vart du hamnar.
Behöver du säkerhetsnät finns alltdi reservationspris, simpel as that

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Sålde mitt för ett par år sedan med ungefär lika många spel, 3 kontroller tror jag. De flesta spelen var typ gran turismo osv.
Pris? 1700

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Sålde mitt för ett par år sedan med ungefär lika många spel, 3 kontroller tror jag. De flesta spelen var typ gran turismo osv.
Pris? 1700

Du sa det själv. "FÖR ETT PAR ÅR SEDAN"!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmoth
Du sa det själv. "FÖR ETT PAR ÅR SEDAN"!

Oj, vaknat på fel sida?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Oj, vaknat på fel sida?

Nej men du kan inte jämföra dagens priser med vad du fick för ett par år sedan!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Jadu, alltifrån 500-1xxx kr beror på vad många sagt vad för typ av spel du har. sen har ju GAME ibland erbjudanden där dem köper ditt PS2/Xbox och du får ett PS3/Xbox360 för ett lägre pris.

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |