Lucid Hydra får stöd för DirectX 11

Permalänk
Melding Plague

Lucid Hydra får stöd för DirectX 11

Lucid Logix uppdaterar drivrutinerna till moderkortet MSI Big Bang Fuzion med stöd för DirectX 11

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vi kan ju hoppas på att drivrutinerna mognar i övrigt också. Det känns viktigare att få dx9 och 10 att prestera ordentligt hellre än att kunna köra dx11 med.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Hedersmedlem

På pappret ser Lucid väldigt bra ut men i praktiken är det något annat, men jag hoppas att det blir bättre senare.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adamq10
Vi kan ju hoppas på att drivrutinerna mognar i övrigt också. Det känns viktigare att få dx9 och 10 att prestera ordentligt hellre än att kunna köra dx11 med.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
På pappret ser Lucid väldigt bra ut men i praktiken är det något annat, men jag hoppas att det blir bättre senare.

Instämmer med er. Att få DX11 att fungera genom Lucid ser då jag personligen som irrelevant i dagsläget, jag kan inte tänka mig att speciellt många exempelvis köper ett HD5970 och ett GTX480 för att köra med Lucid.

Tekniken är ny och med en rejäl skopa optimism kanske detta verkligen blir något att satsa på framtiden.