Permalänk
Medlem

Neonxz datorhörna

För att testa nya Swec 5.0 så tänkte jag tanka upp min datorhörna här!

Neonxz datorhörna

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Fin kabelhärva bakom datorn, annars nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moomin:

Fin kabelhärva bakom datorn, annars nice!

haha jo, var snyggt där ett tag men så skulle datorn ut för jag skulle sätta in en fläkt och sen blev det som det blev Men kanske tar och fixar det i helgen bara för att du påpekade det och jag kommer uppmärksamma det varje gång jag går in i rummet haha!

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonxz:

haha jo, var snyggt där ett tag men så skulle datorn ut för jag skulle sätta in en fläkt och sen blev det som det blev Men kanske tar och fixar det i helgen bara för att du påpekade det och jag kommer uppmärksamma det varje gång jag går in i rummet haha!

Men glöm inte dammtorkningen bara ;). Gav dig 4p bara för att jag är så snäll, ser najs ut Neonxz

Permalänk

Ser mysigt ut!

Vart har du köpt iFåne dockan?

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsson95:

Ser mysigt ut!

Vart har du köpt iFåne dockan?

Är en orginal iPod docka från Apple, den passar alla deras iPods och iPhones. Dock så dyker det upp en ruta varje gång man sätter i telefonen om att tillbehöret inte är avsett för iPhone. Skulle köpt en iPhone docka orginal från Apple om jag vetat det från början.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Nice hörna!

Och snyggafoton, men jag kan bara inte fatta hur man kan ha en stol utan arm stöd... Du måste ha ont i ryggen hela tiden elr nått

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 3.3GHz | Chassi: NZXT Tempest 410 Elite | Mobo: Gigabyte Z68XP-UD4 | GPU: XFX Radeon HD6950 2048MB | PSU: XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | RAM: Corsair Vengance DDR3 8GB @ 1600 MHz | OS: Win7 x64 Home Premium SP1

Fraktfritt hos inet över 500kr

Permalänk
Medlem

den där Plantronics ljudswitchen, var kan man köpa den?
skulle passa mig grymt bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferkx9:

Nice hörna!

Och snyggafoton, men jag kan bara inte fatta hur man kan ha en stol utan arm stöd... Du måste ha ont i ryggen hela tiden elr nått

Inte alls ont i ryggen, gäller bara sitta i rätt ställning så är stol utan armstöd mycket skönt. Är van.

Skrivet av Capicake:

den där Plantronics ljudswitchen, var kan man köpa den?
skulle passa mig grymt bra!

Finns att köpa på komplett.se

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

Vart köpte du skrivbordet ?