Furmark uppdaterar för Fermi och Evergreen

Permalänk
Melding Plague

Furmark uppdaterar för Fermi och Evergreen

En ny version av testprogrammet Furmark ger officiellt stöd för de senaste grafikkorten från AMD och Nvidia.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Furmark funkade utan problem för mig innan med mitt 470, men jag antar att de även stöder på papper nu

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av Gender Bender:

Furmark funkade utan problem för mig innan med mitt 470, men jag antar att de även stöder på papper nu

Vilka temperaturer och vilken fläkthastighet får du när du kör stresstestet på furmark?

Permalänk
Medlem

Fläkthastigheten vet ja inte va den hamnade på men den gav ifrån sig oljud, men tempen hamnade runt 95 grader, men då är de väldigt varm i rummet som datorn är i också. Oljud har jag bara märkt av när ja kört Furmark, spelar jag tunga spel som Crysis så låter den inte mer än vad den gör i idle.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi