Permalänk

Boombox

bestämde mig nu i helgen för att bygga ihop en boombox, innan hade hade jag samma förstärkare som kommer från en gammal bilradio for att driva två separata högtalare. Dock tycke jag att den var lite jobbigt att bära med sig eftersom man var tvungen att ta den i en väska.
I grunden är det en gammal ikealåda som lågkvarglömd i garaget, väldig lätt såga till i mått

Boombox

Permalänk
Proffsmoddare

Bygg in ett kylskåp så har du ju strandfesterna fixade!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Lite spackel och färg på den så;)

Permalänk

Du är inte klar va?

Permalänk

Nejdå, jag får se om jag orkar måla. En volymkontroll ska monteras och i framtiden ska kanske en lite större förstärkare köpas men är ändå ganska nöjd med tanke på att den inte kostat mig ett öre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewallis:

bestämde mig nu i helgen för att bygga ihop en boombox, innan hade hade jag samma förstärkare som kommer från en gammal bilradio for att driva två separata högtalare. Dock tycke jag att den var lite jobbigt att bära med sig eftersom man var tvungen att ta den i en väska.
I grunden är det en gammal ikealåda som lågkvarglömd i garaget, väldig lätt såga till i mått

Boombox

var plockade du förstärkaren ifrån???