Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Kan använda farsan gamla, kan kollar upp någon dag vad den heter.

inte för att vara sån, men frågan är vem som bryr sig? du spelar inte men vill ändå visa upp "din" utrustning i en tråd för filmklipp? >_<
använd den, öva, och kom tillbaka med ett klipp!

för att vara lite ontopic, 2 st klipp från nångång i slutet av 2008 då jag fått igång mitt "riktiga" sug
lirat 12-13 år innan det men väldigt sporadiskt och med långa uppehåll helt utan struktur, vilket saknas till stor del än

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz

Man måste bara älska första låten du valde att spela

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lordh
Man måste bara älska första låten du valde att spela

håller med

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Skrivet av hoz:

inte för att vara sån, men frågan är vem som bryr sig? du spelar inte men vill ändå visa upp "din" utrustning i en tråd för filmklipp? >_<
använd den, öva, och kom tillbaka med ett klipp!

för att vara lite ontopic, 2 st klipp från nångång i slutet av 2008 då jag fått igång mitt "riktiga" sug
lirat 12-13 år innan det men väldigt sporadiskt och med långa uppehåll helt utan struktur, vilket saknas till stor del än

ckKBIh7Rzjg

O4-Ec7K401U

Den vita les paulen var ju äckligt snygg! Lite mer info om den tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealMadrid:

Den vita les paulen var ju äckligt snygg! Lite mer info om den tack

-08 Gibson les paul studio alpine white, gold hardware, gått ur produktion nu dock...

fick en helsvart med kromad hårdvara efter att halsen gjorde så här, inte alls samma sak

Permalänk
Skrivet av hoz:

-08 Gibson les paul studio alpine white, gold hardware, gått ur produktion nu dock...

[img]http://stalin.ostruktur.com/~hoz/gitarrmjewl/IMG_5519.JPG[IMG]

fick en helsvart med kromad hårdvara efter att halsen gjorde så här, inte alls samma sak

[img]http://stalin.ostruktur.com/~hoz/gitarrmjewl/IMG_0111.JPG[IMG]
[img]http://stalin.ostruktur.com/~hoz/gitarrmjewl/IMG_6014.JPG[img]

Fan vad tråkigt att halsen fick en spricka, men går det inte att fixa det?
Fick du den svarta av gibson gratis när halsen sprack?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealMadrid:

Fan vad tråkigt att halsen fick en spricka, men går det inte att fixa det?
Fick du den svarta av gibson gratis när halsen sprack?

är ju limmad hals så det är väl inte precis kostnadseffektivt antar jag...
nja, luthmann som är generalagent för gibson här i sverige lät mig byta till en svart då alpine white med gold hardware inte skulle komma in mer, och leveransen alpine white med kromad hårdvara drog ut på tiden.

Permalänk

tyckte gitarren lät lite ostämd när du spelade Kids aren´t allright Grymt bra låt iaf!

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem

Tror snarare att noterna inte är riktigt 100%. Längesedan man lyssnade på offspring, en av mina första skivor det där. Good times Har sett alexi på youtube ett par ggr med en sådan ltd, är det en signatur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

Tror snarare att noterna inte är riktigt 100%. Längesedan man lyssnade på offspring, en av mina första skivor det där. Good times Har sett alexi på youtube ett par ggr med en sådan ltd, är det en signatur?

ESP LTD Alexi-600, så ja, "signatur" är det väl, men knappast nånting Alexi skulle lira på

vart lite väl mycket off-topic, så här kommer ett kort klipp på nått jag brukar plinka på och bygga ut när jag ligger och slölirar

tillägg.
Permalänk

Vad är de för gura du har ? Lät bra iaf

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyCash89:

Vad är de för gura du har ? Lät bra iaf

Taylor 516ce -08

Permalänk

Jävligt fin gura !

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem

nåväl, man försöker ju åtminstone...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ilja:

Här kan ni se när jag lirar tunga riff och blixtsnabba solon:
YouTube - RickRoll'D
Visst blev ni impade?

Du gör det IGEN! Gah!

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

Du gör det IGEN! Gah!

Jag lovar att jag inte ska göra det någon mer gång. Lite för mycket 00-tal helt enkelt.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Detta passar rätt bra med svenska flaggans dag och allt
http://www.lern2play.se/mp3/du.gamla.du.fria.v1-tagert.mp3

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

testade José Gonzalez - heartbeats, fy fabian vad man irrar bort sig i skiten :<

Permalänk
Medlem

Man kanske skulle ta och spela in nåt kort riff.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Mja. Jag spelade in någe nu med min webbkamera. Dålig bild och dåligt ljud

edit: nu förstod jag hur man länkar youtubeklipp

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem

meh, hade varit kul om den här tråden hade kunnat komma igång igen

Permalänk

Får väl lämna ett bidrag med ... Gjorde detta mest som ett kamera test så lite missar men ...här är den iaf.

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av chamberlain:

Får väl lämna ett bidrag med ... Gjorde detta mest som ett kamera test så lite missar men ...här är den iaf.

F2tZ_Z1ngDE

Ryser till varje gång jag hör metallicas nothing else matters, grymt bra låt. Du gjorde den inte illa heller

Permalänk
Medlem

Tja, jag har ju inga videos direkt på det jag brukar göra.
Men kan länka till det senaste alstret.

Har två versioner, en med banjo som spelar i bakgrunden och en med bara gitarr och sång.

http://www.lern2play.se/mp3/produced/nightshifters.feat.banjo...
http://www.lern2play.se/mp3/produced/nightshifters.mp3

Banjon är fortfarande lite knagglig för det är andra sången jag gjort med den som akompanjemang

öhm, en svensk låt om någon föredrar det
http://www.lern2play.se/mp3/produced/janas.tapetserarvisa.mp3

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Skrivet av chamberlain:

Får väl lämna ett bidrag med ... Gjorde detta mest som ett kamera test så lite missar men ...här är den iaf.

F2tZ_Z1ngDE

vad är det för kamera du använder? bra ljud iallafall

red: ah, nvm

Permalänk
Medlem

Woha nice gubbs.
Grymt impad!

Fick faktiskt en elguitar när ja fylde sist, och sitter o plinkar och testar mig fram lite på den men har en bra bit kvar till va ja ser och hör här

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk

Lite sugen är man på att spela in nåt å lägga upp, men samtidigt inte....man vill ju inte göra bort sig fullständigt

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av malici0us:

Lite sugen är man på att spela in nåt å lägga upp, men samtidigt inte....man vill ju inte göra bort sig fullständigt

äh, jag har "spelat" i 13-14år och kan fortfarande inte hela versioner av ett gäng låtar dom flesta lär sig det första året dom lirar, man ska spela för att det är kul och inte för att impa på andra (även om det är kul med uppskattning när man kliver upp nått steg i trollandet

Permalänk
Skrivet av hoz:

äh, jag har "spelat" i 13-14år och kan fortfarande inte hela versioner av ett gäng låtar dom flesta lär sig det första året dom lirar, man ska spela för att det är kul och inte för att impa på andra (även om det är kul med uppskattning när man kliver upp nått steg i trollandet

Samma här. jag har också spelat ganska länge, men aldrig seriöst och riktigt gått in för det, utan det har mest vart att man har satt sig ner och spelat lite när andan fallit på så att säga.

Det jag menade med att göra bort sig är att det är ju folk som är skickliga och vet vad de gör som brukar lägga upp klipp, och man vill ju inte vara sämst i tråden...men om det blir så, så bjuder jag på det

Just nu är jag på jobbet, och under helgen är ju upptagen, men nån gång under nästa vecka så kan det nog komma upp ett klipp.

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!