Permalänk
Medlem

Nya Dator hörnan

här är min lilla nya dator hörna, ganska go och skrivbordet är vänt mot dörren så ingen ser vad man har på skärmen. xDxD

Nya Dator hörnan

Permalänk
Avstängd

niiice setup!! , såg din bokhylla du har verkligen de bästa serierna (one piece) / (dragon ballz) med mera ^^.

Permalänk

Jag har mer manga
Väldigt mörka bilder.

Permalänk
Medlem

Skådar jag ett ACE? Om det är ett, klocka på som fan och kör datorn 24/7! Lite mer helhetsbilder hade kunnat vara bra.

Permalänk
Medlem

Mörka bilder och konstiga japanska serier, det blir minus.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Skådar jag ett ACE? Om det är ett, klocka på som fan och kör datorn 24/7!

Hahah
(Han kanske behövde spara några hundringar ATM u know)

No offense men ACE nätagg (och en del av deras andra produkter) anses allmänt som skit här på forumet...

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

aa jag vet att det suger men det pupmar igång systemet men när jag ska köpa ett till 5770 så ska jag köpa nytt nätagg också
.

Permalänk
Medlem

Alltså... var det meningen att vi skulle se någonting av hörnan? Tänd lampan i så fall och fota igen. Sedan, helhets bilder är att föredra över bilder som är tagna 2mm från objektet. Lägg ner lite mer tid på galleriet och få det bra istället för att bara kasta upp ett par random bilder tagna i mörker.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C