Permalänk

Nhl 10 be a pro xbox360

Jag har en fråga, undrar om det är mer som tycker att nhl är fruktansvärt svårt på be a pro. Har spelat hur många matcher som helst och det går nästan aldrig att göra mål och gubbarna i laget blir medelmåttor och gör allt dåligt oavsett lag har testat flera. Nån som är grym på nhl och kan ge tips, har sökt på nätet och sånt men det finns inget som jag hittat av värde. Kör visserligen på svåraste men tycker att dom andra i kedjorna ska typ spela som dom brukar.

Permalänk
Medlem

Min bästa taktik i NHL som faktiskt fungerar då och då är att antingen campa framför motståndarens mål och hoppas på returer eller vara den som skjuter och hoppas på att någon av dina lirare sätter den. Kan ta en hel del skott/returer innan pucken går in dock.

En annan variant jag kör med är att bryta in från sidan och försöka passa till medspelare som bryter in framför kassen

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk

Verkar alltid som motståndarna har fördel och gör lättare mål och just att ditt eget lag alltid felpassar eller aldrig tar skott i anfallszon. Det blir typ alltid målsnålt i alla matcher man spelar och om man själv gör en dålig match så vinner man aldrig för dom andra i laget spelar aldrig normalt och sätter målena man behöver.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är tvärtom, gör alltid nästan 2-3 mål per match och mina lagkamrater skjuter som dårar.
Spelar som Ovechkin i Washington, kanske är därför.

Permalänk

Med den nyaste "tunen" så är det bara satsa på ett välplacerat slagskott från ganska långt ut. Annars är det lika tråkigt som vanligt, få målvakten att göra långa förflyttningar, precis som i verkligeheten

Permalänk
Medlem

Fast som Ovechkin är det bara att åka in längs vänsterkanten, svänga in i banan precis vid blå och dra iväg ett hårt handledsskott/dragskott rätt upp i krysset.