Permalänk
Medlem

Valborg 2010!

Eftersom att jag drog upp förra årets Valborgtråd så kör jag igen!

Om 2 dagar är det dags, fjunisarnas afton, fylla och stök.

Vad ska ni göra på Valborg i år?

Hade själv tänkt och tagga upp till Uppsala med några polare. Då vi har kompisar som studerar där uppe så har vi sovplats. Vi sitter dock inte på några kårlegg och kommer därmed inte att hänga på nationer eller liknande. Så det blir parkhäng och hemmafest. Någon som har erfarenheter av Uppsala på denna dag?

MVH

Permalänk
Medlem

Jag ska fylla år, i vanlig ordning
Men det blir en lugn hemmakväll med tjejen, i vanlig ordning.

Permalänk
Avstängd

Jobb för egen del, sista dagen för att sedan vara ledig i ett år! Som jag ser fram emot detta, har nog aldrig längtat mer till ett Valborg tidigare

Permalänk

Jag tänkte åka till Göteborg och komma ifrån eländet, någon som vet något ställe som det finns folk på?
I o.f.s. blir det väl som vanligt att jag går där helt ensam..

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Ska på Valborgskalaset på Chalmers, 6500 sålda biljetter, 11 dansgolv, 8 barer (Öl/cider 20:- st), The Sounds lirar live, Hopp-borg, pool mm Hoppas det blir bra

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Åker snart över till Uppsala och ett gäng kompisar. Blir som trådskaparen lite hemma, och park osv, får se hur det artar sig. Ifjol var vi iaf och tittade på forsränningen på dan, sen lite yrsel och senare mot kvällen grillning vid slottsbacken.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Entusiast

Ska se Cortègen och grilla.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Få se vad som händer men är det sjysst väder blir det väl grilla köttbit eller två och dra till nåt sketet tivoli här i salem... inget mer intressant här inte.

Permalänk
Entusiast

Jag har beställt torris till helgen och isolerar moderkort just nu. Är det inte sånt som alla gör på valborg?

Permalänk
Musikälskare

Supa, kanske drar till Lund en sväng med

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Snackat om att grilla med polare, dock finns det en som vill dra in till krogen sen men det tycker inte jag känns valborg.

Permalänk
Medlem

Supa supa och supa lite till

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Jag ska nog göra som dom coola killarna, dricka folköl tills jag spyr och somnar i en buske alt. bli hemkörd av polisen

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Grillning och försöka undvika folk som lyckats dricka sig ner till reptilhjärnan. Lund är fanimej odrägligt på Valborg...

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Medlem

krök, frågan är bara vart:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Ska jobba hela natten. Ack varför jobbar man i krogbranschen, måste ju jobba alla såna här festdagar.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk

Ska kolla Cortègen med ett gäng polare, sedan drar vi nog hem till någon och grillar.

Skrivet av Calathea:

Jag har beställt torris till helgen och isolerar moderkort just nu. Är det inte sånt som alla gör på valborg?

Har tagit ledigt på fredag för att hinna bencha lite, får hem en ny omgång grejer nu så jag har en del att klocka.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

In till stan med ett par kompisar och supa.

Permalänk
Medlem

Inget bestämt än. Blir det bra väder så kanske det blir grillning någonstans. Utgång med om man har tur.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Avstängd

Här blir det gårds fest satan, har nyss fått hem 2x21"basar, en DJ Console och en dubbel Laser så det ska bli ett jävla drag i skogen nu!

Permalänk
Medlem

Vi är några stycken som ska sammlas hemma hos en polare, lite krök och käk sen blir det väl som alla andra malmöbor, fara till pildammsparken och se på världens sämsa "eldshow".

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Skriva på mitt exjobb. Har en deadline på måndag och jag har väldigt mycket kvar att skriva :/

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Champagnefrukost, grillning, lekar, alkohol på dagen och sedan blir det fest på kvällen.

Permalänk
Medlem

Säger som många andra, grilla och knäcka ett par pilsner. Sen blir det nog krogen, krogbåten här i stan har precis öppnat så

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

Ska till skolan några timmar. Kanske blir det grillning framåt kvällen, annars blir det nog plugga.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk

ingen aning, får väll se. Annars så får man väll städa här hemma

det där lät deprimerande

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad jag skall göra. Trolgtvis bli det en kväll med familjen för att gå till brasan och senare spendera resten av kvällen hos dem. Sen får man väl se upp med fulla fjortisar på kvällen/natten när man går hem

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Ska dricka öl i någon park här i Uppsala, hakar på lite folk från jobbet så jag har inte riktigt koll på vad som händer. Vore ju fint om man kunde grillat något kanske. Någon som har koll på hur det ser ut med att dricka i parkerna under valborg, mycket poliser som går och bråkar eller? Första gången jag firar valborg i Uppsala.

Permalänk
Medlem

Vi är ett gäng som firar det tillsammans i ena personens "stuga". Precis i min smak iaf.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hugga ner träd på landet