Permalänk
Medlem

Macbook Pro 15"

Intel Core i5
4 GB Minne
320 GB Hårddisk
Intel HD Graphics
NVIDIA GeForce GT 330M med 256 MB

Macbook Pro 15"

Permalänk

Fina bilder men tyvärr väldigt trist galleri, känns lite för mycket mac pr.

Permalänk
Medlem

Känner lite samma som föregående talare!

Visa signatur

Corsair 8GB / 80 GB Intel SSD + 2TB WD Lagring
AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz / ATI Radeon 5850 XFX

Permalänk
Medlem
Skrivet av asheileon:

fina bilder men tyvärr väldigt trist galleri, känns lite för mycket mac pr.

+1

Vill man se en Macbook som alltid ser lika dan ut så kan man kolla på Apples egna hemsida.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Snygga bilder!
Är mäkta avundsjuk!

Permalänk

attans vad fin!

gemig!

Permalänk
Medlem

Fina bilder!

Visa signatur

"A person who never made a mistake never tried anything new." - Albert Einstein

CPU: Intel® Pentium® 4 EE @ 3.73 GHz Grafikkort: ATI Radeon HD2900 XT 512MB Minne: DDR2 PC6400 2048MB Hårddisk: Western Digital Black™ 640GB OS: Windows 7 Ultimate x32

Permalänk

Varför är din ram vit? Min är svart och det är 4 av mina vänners också.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Varför är din ram vit? Min är svart och det är 4 av mina vänners också.

Matt skärm

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Avstängd

Mac det ända rätta!

Permalänk
Medlem

Ge mig!

Fast matt skärm är jag lite fundersam över.. gillar dem "vanliga"..
Vad ger matt skärm som inte vanliga ger? (förutom reflektioner)

imo ser vanliga mer exklusive ut än matt.

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Jag tänker inte rösta på det här galleriet då jag inte ser meningen med det. Det känns helt enkelt inte som att det är någonting man borde rösta på, men jag tycker att det är kul att du visar upp din MBP. Bilderna var väldigt roliga att se på och din MBP ser precis lika fin ut som alla andras.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rawet:

Ge mig!

Fast matt skärm är jag lite fundersam över.. gillar dem "vanliga"..
Vad ger matt skärm som inte vanliga ger? (förutom reflektioner)

imo ser vanliga mer exklusive ut än matt.

Det är väl sant att det ser exklusivare - men skit syns lättare, och just reflektionerna är hemska i vid t ex tågresa och solen lyser in på fel håll eller så.. Jag hade nog köpt en matt skärm till min mbp om jag köpt en 15".

Permalänk
Medlem
Skrivet av facedark:

Det är väl sant att det ser exklusivare - men skit syns lättare, och just reflektionerna är hemska i vid t ex tågresa och solen lyser in på fel håll eller så.. Jag hade nog köpt en matt skärm till min mbp om jag köpt en 15".

MMkay, jag har iofs vänt mig vid min skärm, har en MacBook 2.0 early 09 med glansig skärm, första veckan störde jag mig på skärmen lite, men nu tycker jag det inte stör så mycket att jag ser mig själv när skärmen blir svart.
Personligen tycker jag det inte är värt och betala 900kr för matt skärm

+ man kan använda skärmen som spegel
+ inte lika bra insyn från sidan eftersom det reflekterar
+ mer exklusivare (IMO)
- när man har solen i ryggen

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Ser skit bra ut, blir mer o mer sugen på en 15" själv

Permalänk
Medlem

Sambon råkade gå förbi bakom mej när jag kollade på bilderna.

Gissa va hon klämde ur sig... "Va fin. En sån vill jag ha, den ser inte så dyr ut. Eller?..."

-.-*

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Ja vad säger man det är en mac... mycket lik de hundratals andra jag sett som inte man gjort nåt särskilt med... fast ifrån vinklar mina ögon inte kan betrakta samtidigt utan et dylikt galleri... Grattis med din dator den kommer säker skänka dig glädje eftersom du tydligen tycker om apples datorkultur och grejor Själv har jag gallrat ner tillsammans med dom flesta andra som tycker om att påverka hårdvara mjukvara lite mer och nöjer mig med min "fattigmannslaptop" Asus G73..... dom säljer ju inte lika bra som din heller och man får inget helgjutet chassi och så men den duger åt mig men du kan väl få någon bonuspoäng för att gratta dig !

Permalänk
Medlem

Antar att den breda massan av supermoddande hårdvarufantaster inte uppskattar detta, men som alltid med mac så är det väldigt trevligt att vila ögonen på den. Hoppas att du är nöjd med datorn, och jag skulle nog satsat på en matt skärm jag med

Permalänk

Riktigt fina bilder, ska själv skaffa en likadan

Permalänk
Medlem

vilken skönhet!

Permalänk
Medlem

Matt skärm FTW
Bra att du valde den med högre upplösning också, den med lägre har ju sämre ppi än 13"
Fint galleri.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av Ant3:

Sambon råkade gå förbi bakom mej när jag kollade på bilderna.

Gissa va hon klämde ur sig... "Va fin. En sån vill jag ha, den ser inte så dyr ut. Eller?..."

-.-*

Facepalm.

Permalänk
Medlem

Fina är dom. nackdelen är det halv uppätna äpplet.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Härlig dator du har köpt (: Jag önskar att man kunde välja matt på iMac >.<

Permalänk
Medlem

Fina är dom, men hör ett sånt här galleri hemma på SWEC? var är moddningen och/eller uppgraderingen?

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Gz

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cosmos92:

Fina är dom, men hör ett sånt här galleri hemma på SWEC? var är moddningen och/eller uppgraderingen?

Finns inga regler att det måste vara moddning eller liknande i galleriet.

Faktum är att jag gillar unboxing gallerier

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB