Malmö bor | Hur tar jag mig hit med bil?

Permalänk
Avstängd

Malmö bor | Hur tar jag mig hit med bil?

Tja!

Förbereder mig inför måndag, då Gumball passerar Sverige. Ska då hitta en schysst plats att haka på! Och de hittade jag!

Problemet är att värken GPS eller Google Maps kan leda mig till platsen! Någon som varit där o kan säga om de är möjligt att ta sig hit med bil klockan 9 på morgonen. Utan att behöva köra till Köpenhamn och tillbaka med bron!

Visa signatur

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Permalänk
Medlem

Det går inte. För att komma på motorvägen ifrån Bunkeflostrand måste du köra på påfarten en bit ner.

Permalänk
Medlem

1. Bunkeflovägen
2. vänster
3. förbi parkeringen
4. passerar huset på höger sida
5. vänstersväng
6. högersväng
7. ???????
8. PROFIT

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Avstängd
Skrivet av snutte:

Det går inte. För att komma på motorvägen ifrån Bunkeflostrand måste du köra på påfarten en bit ner.

Bestämde mig att de blir de stället

Går ut dit.. Sen när ja ser Gumball deltagarna komma så sätter ja mig i bilen o kör dom 2 km för att komma ut på motorvägen

Visa signatur

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Permalänk
Medlem

Sådär, nu har jag varit där och rekat. Du kan inte köra upp på motorvägen där men du kan parkera på parkeringsplatsen och gå ut på grusvägen. Där ser du bilarna utan problem.

Permalänk
Musikälskare

Ah Bunkeflo, mina gamla hemtrakter

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?