Permalänk
Medlem

bye bye kabelhärva

va nu ett tag sen jag fixade iordning alla kablar men det står sig fortfarande helt oförändrat:D

Ett litet smart tips till alla lanare som vill ha ordning på sina kablar - dubbel uppsättning kablage, dvs ström, skärm och nätverkskablar. man har med sej andra kablar när man lanar så slipper man plocka bort alla kablar man buntat ihop mm

bye bye kabelhärva

Permalänk
Medlem

nice och simpelt!
Du kunde fixat ännu lite mer i hörnet men annars var det snyggt!

4p

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 3.3GHz | Chassi: NZXT Tempest 410 Elite | Mobo: Gigabyte Z68XP-UD4 | GPU: XFX Radeon HD6950 2048MB | PSU: XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | RAM: Corsair Vengance DDR3 8GB @ 1600 MHz | OS: Win7 x64 Home Premium SP1

Fraktfritt hos inet över 500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferkx9:

nice och simpelt!
Du kunde fixat ännu lite mer i hörnet men annars var det snyggt!

4p

jo jag har fixat resten där under åxå, så mycket smidigare att städa utan en massa kablar, slipper även trassla in fötter å annat:D

Permalänk
Medlem

Ingen dum idé. Blev skillnad.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Snyggt, har själv planer på något liknande. Drar mig dock för den dagen man (mot förmodan) ska på LAN. Får ha en dubbel uppsättning av tangentbord o skit.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk

Är det en moddad K50 blinker jag ser ?

Visa signatur

Amd phenom II x4 , 9600 gso , Nad 2x 90 W med ett par 12" frontare :D

Permalänk
Medlem

Smidigt, jag blev inspirerad och ska verkligen ta tag i att ha en smartare kabellösning vid min blivande datorhörna!

Permalänk

lite smart

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waldhauer:

Är det en moddad K50 blinker jag ser ?

kan va möjligt, ingen aning, hittade den, tänkte det går väll uppfinna nått kul med den och den håller än och det är säkert 7-8 år sen jag byggde den lampan

Permalänk

Gillar värkligen din höra:D(Y)