Permalänk
Skrivet av Brainsplitter:

Hur fick du dit SSDn? En del säger att man måste ha ett speciellt fäste från Cooler Master för att man ska kunna använda 2.5" enheter i 3.5" buren.
Eller är det bara att skruva dit den i hålen så att säga?

Jag köpte en konverterare, som gjorde den till en 3,0":s hdd, så jag hängde upp den i ståltråd.
Skulle nog satt fast den med dubbelhäftande tejp om jag gjort det idag, dock...

Skrivet av grodfan:

jag bara undrar hur du bytte windows-bakgrunds bild när systemet startas upp??, fungerar det på XP? pls need answer

Jag har postat programmet längre upp i tråden:D
Dock vet jag inte om det funkar i xp, men google "xp logon screen changer" så hittar du nog något!

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nathanael:

Jag köpte en konverterare, som gjorde den till en 3,0":s hdd, så jag hängde upp den i ståltråd.
Skulle nog satt fast den med dubbelhäftande tejp om jag gjort det idag, dock...

Ah, okej! Blir då att sätta fast med dubbelhäftande tejp som du sa. Får se vart det blir.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Skrivet av Brainsplitter:

Ah, okej! Blir då att sätta fast med dubbelhäftande tejp som du sa. Får se vart det blir.

Jupp, gört!

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem

Damma så får du 4 ist för 3 ^^

Permalänk
Medlem

Jag kan ett svar på din fråga @grodfan men det kan göra att din dator kan krascha just för xp.
Ladda hem Tune Up utilities trial version och gå in i menyn (huvudfönstret) > visual style > logon screen
Där kan du välja allt

Snyggt jobb btw! @Nathanael!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Damma så får du 4 ist för 3 ^^

Dammat och klart:D

Orkar dock inte ladda upp fler bilder för tillfället!

Skrivet av freddyfresh:

Jag kan ett svar på din fråga @grodfan men det kan göra att din dator kan krascha just för xp.
Ladda hem Tune Up utilities trial version och gå in i menyn (huvudfönstret) > visual style > logon screen
Där kan du välja allt

Snyggt jobb btw! @Nathanael!

Tack!:D

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem

Riktigt fint! Jag tyckte att det såg bra ut med sängen i mitten med databordet mot, så bra att jag faktiskt också gjorde så! Tack för inspirationen!

Permalänk

5 p för fakta böckerna om stenar (Y)

Permalänk

btw, allt va riktigt fint:)

Permalänk
Medlem

varför vga?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |