Crucial RealSSD C300 uppdateras med ny firmware

Permalänk
Melding Plague

Crucial RealSSD C300 uppdateras med ny firmware

Lexar Media med varumärket Crucial uppdaterar firmware för toppmodellen RealSSD C300. Nytt är bland annat lägre strömförbrukning och snabbare TRIM.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

En vacker dag så köper man sig en SSD..
Många här som har denna disk i sin burk?

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ecodot:

En vacker dag så köper man sig en SSD..
Många här som har denna disk i sin burk?

Inte denna, men när det kommer ut lite värre diskar från Corsair kommer jag antagligen byta ut mina två intel g2 80gb diskar som fortfarande inte går att köra i raid 0. Kommer jag då sälja diskarna? Antagligen inte ^^ Trots att dom inte är bäst så är dom bra nog att behålla till andra, mindre byggen.

Permalänk
Medlem

Ni glömde nämna att denna uppdatering verkar ha sönder enheter med mycket bra träffsäkerhet.

Permalänk
Medlem

crucial gör en intel?

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

uppdateringen verkar inge vidare då den har sönder hddn, men annars så är det nog den bästa ssdn jag har testat

Visa signatur

In science we trust!