Permalänk
Medlem

moderkort problem?

Har just köpt ett M4N72-E moderkort till min amd dator efter att jag har installerat xp på den o lagt in alla drivrutiner till moderkortet, uppdaterat xp s3 och har lagt in drivrutinerna till grafikkortet nyaste. Men när jag har lagt in allt detta så återstår ett litet problem när jag går in i enhetshanteraren är det ett ! över audio device on high definition audio bus har gjort mycket att försöka rätta till detta, hoppas någon här har bra ideer hur man kan fixa detta.
vet ej vad felet gör, mitt ljud på datorn funkar bra och allt går bra när man spelar på den.

Permalänk
Hedersmedlem

Vilka drivisar har du plockat hem, för det skall finnas speciella drivisar till ditt graffe eftersom detta innehåller ett ljudkort. Så kolla efter detta på AMD:s nedladdningssida.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jalle64:

Vilka drivisar har du plockat hem, för det skall finnas speciella drivisar till ditt graffe eftersom detta innehåller ett ljudkort. Så kolla efter detta på AMD:s nedladdningssida.

mitt grafikkort är ett 4870 xfx och på amd sida tog jag hem de senaste drivrutinerna till detta kort.
så det har med grafikkortet att göra?

Permalänk
Hedersmedlem

Jepp, det är drivisar som behövs till det så kolla på AMD:s sida som jag skrev.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)