Prisjakt släpper streckkodsläsare för Iphone

Permalänk
Medlem

har haft Androids Prisjakt app sedan jag köpte telefonen. väldigt bra att ha, men jag har nog aldrig faktist använt den "på riktigt" (det är för att jag gör i princip all research på min PC innan jag köper något). Dock kan den komma mycket väl till hands när man är på typ Giganten eller Markt på deras stora "reor".

PS. Min Android lur "flimmrar" inte. smooth as butter när jag scrollar i menyer. Spica med Android 2.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooDHooDs:

Vänta nu, har jag inte haft detta till min android i evigheter?

Fast å andra sidan, apple brukar ju inte direkt ha sina prylar up to date. Och det är ju apple som bestämmer när mjukvara får släppas på telefonen.

Ja för det är Apple som gjort appet åt prisjakt........

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

Varför är detta en nyhet på SweClockers? ;o

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMO KOTOR:

Varför är detta en nyhet på SweClockers? ;o

Gissar att det kan vara för att SweClockers och Prisjakt har ett samarbete.

Har provkört den nya appen litegrann, riktigt trevlig! Betydligt mer användbar än den gamla som i princip bara var en sökning, och riktigt snabb dessutom (även på Edge). Bra jobbat Prisjakt!

Permalänk
Medlem

Har provat den streckkodläsaren. En fint grej men funker inte 100 procent. Hittade inte visa produkter jag köpt direkt från prisjakts pris-rekommendationer Grattis mjukvaran så no problem.

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Ja för det är Apple som gjort appet åt prisjakt........

Det är antagligen apple som spärrar prisjakt från att lägga in appen samtidigt som den gjordes till android. Samma sak minns jag att det blev skriverier om svtplay eftersom apple totalvägrade lägga in den appen i deras store (eftersom den konkurerade med itunes...)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanteson:

Ikoner och text flimmrar när man skrollar på an Androidlur. Har gjort det på alla jag testat. Hero, X10, Nexus One...

Fler som påpekar samma brist.
Anyone else frustrated by laggy scrolling on their Nexus One? - Android Help

Har inget med hårdvaran att göra utan är en brist i Android.

/Nicklas

testade nyss om det "flimmrade" när jag drog runt i menyerna. inte då!

här är en film på HTC Desire där de drar runt lite och det verkar ju inte flimmra där heller.

YouTube - HTC Desire Sense performance - Swedroid.se

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Medlem

Vad är det här för jävla rubrik? En liten paragraf på slutet om "Android mm", när det verkar vara samma uppdatering till båda plattformarna.

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk

Var tvungen att testa då jag gick förbi ON OFF idag.
En datormus var de billigast på medan en annan var de...INTE billigast.
Klart användbart program som är gratis.

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikingone:

Var tvungen att testa då jag gick förbi ON OFF idag.
En datormus var de billigast på medan en annan var de...INTE billigast.
Klart användbart program som är gratis.

Tänk på frakten också.
Sedan är det inte konstigt att det är dyrare i butik, de måste betala för butiks hyran och personalen också.
Prisjakt appen är bra på det viset att man ser om vara är oskäligt dyr i butiken, men en vara som är 10-20% dyrare i butik än på internet är i mina ögon ändå ok.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Birks:

Tänk på frakten också.
Sedan är det inte konstigt att det är dyrare i butik, de måste betala för butiks hyran och personalen också.
Prisjakt appen är bra på det viset att man ser om vara är oskäligt dyr i butiken, men en vara som är 10-20% dyrare i butik än på internet är i mina ögon ändå ok.

För att inte tala om att man kan få produkten inom ett par minuter istället för ett par dagar.

Permalänk
Avstängd

Barcode har funnits i symbian i flera år.

Woho.
Används på stan speciellt i Asien för reklam riktat mot fjortisar.
Tex nån ny popskiva reklam i tunnelbanan du scannar in med mobilens kamera och du får en direktlänk i mobilen.

Visa signatur

Harry

Permalänk
Medlem
Skrivet av lang999:

Barcode har funnits i symbian i flera år.

Woho.
Används på stan speciellt i Asien för reklam riktat mot fjortisar.
Tex nån ny popskiva reklam i tunnelbanan du scannar in med mobilens kamera och du får en direktlänk i mobilen.

Suck det är inte barcode som alla tycker är häftigt. PMS?

Har programmet har på min nexus. Har dock inte använt den än :-S

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooDHooDs:

Det är antagligen apple som spärrar prisjakt från att lägga in appen samtidigt som den gjordes till android. Samma sak minns jag att det blev skriverier om svtplay eftersom apple totalvägrade lägga in den appen i deras store (eftersom den konkurerade med itunes...)

Spekulera mera, förklara på vad Apple skulle vinna på att INTE ha samma app-utbud som Android, att köra svt-play argumentet fungerar rätt jävla skitdåligt då Apple inte gör någon egen barcode-app.
Mina appar och uppdateringar har godkänts inom en vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neco:

Spekulera mera, förklara på vad Apple skulle vinna på att INTE ha samma app-utbud som Android, att köra svt-play argumentet fungerar rätt jävla skitdåligt då Apple inte gör någon egen barcode-app.
Mina appar och uppdateringar har godkänts inom en vecka.

Deras system att kontrollera appsen tar väl antagligen längre tid än att iprincip autogodkänna som android... Ska dom byråkratiskt in och dyka i koden så tar det ju såklart längre tid.
Dessutom antar jag att prisjakt var tvungna att skrivna egen kod för själva barcodescanner-delen eftersom vad jag vet saknar apple "apps without borders"-tänket. Så sånt tar ju tid.