Permalänk
Medlem

Årets sommarplåga?

Hörde denna låt på radion nu i veckan (torsdag/fredag) och undrar om den har potential att bli årets sommarplåga?
En go bit humor i den Låten heter milf

RIX FM - Webbradio

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Töntigt gjort.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Medlem

Nä, ska det börjas igen? Är inte sommarplåge-fenomenet utdött ännu?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Jo det är utdött sen 01 typ. Men vissa har inte fattat det än. Tex komersiell radio.
Dom kör det ändå på komersiell radio. Det kommer ta 20-30 år till innan massan fattar att det är ute så.
Ute finns föresten inte.¨

Du och jag kommer få leva med lady gaga och will smith hela våra liv. Ute och inne som du inte visste fanns mannen.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Medlem

Denna

Haha fyfan....

Ja valfri fjortis låt.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

vilken hemsk låt

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Denna
BhJw4Vl6m0U

Haha fyfan....

Ja valfri fjortis låt.

Det där är nog bland det värsta jag har hört, någonsin.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Denna
BhJw4Vl6m0U

Haha fyfan....

Ja valfri fjortis låt.

lol, noll självinsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Hörde denna låt på radion nu i veckan (torsdag/fredag) och undrar om den har potential att bli årets sommarplåga?
En go bit humor i den Låten heter milf

RIX FM - Webbradio

Fy fan vilken skit...

Mer fjortisdunk: YouTube - Pish & the Bikini Killers - Sommarbåten

Permalänk
Permalänk
Medlem

Stereo Love har nog potential att bli en sommarplåga. Skön låt för övrigt.

Permalänk
Medlem

Lite off topic men förra året höll man på att bli knäpp YouTube - Cidinho & Doca - Rap Das Armas (Parapapapa) (Official Video HQ)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Lite off topic men förra året höll man på att bli knäpp YouTube - Cidinho & Doca - Rap Das Armas (Parapapapa) (Official Video HQ)

Förra året? Den där spelar dom varenda helg på krogen här där jag bor fortfarande... Säkert flera gånger varje kväll också...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur löjliga dom här videos är så är dom ingenting jämnfört med:

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Hur löjliga dom här videos är så är dom ingenting jämnfört med:

ZMWuArlEhb4

Jag ber om ursäkt nu för alla som eventuellt tar illa upp men:

Ryssarna måste ju vara det mest felknullade släktet i världen med tanke på hur de där killarna såg ut. Endast generationer av felavel kan ha framställt sånt bottenskrap från den utseendemässiga synvinkeln.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av darkmoon:

Jag ber om ursäkt nu för alla som eventuellt tar illa upp men:

Ryssarna måste ju vara det mest felknullade släktet i världen med tanke på hur de där killarna såg ut. Endast generationer av felavel kan ha framställt sånt bottenskrap från den utseendemässiga synvinkeln.

Det fattade en stor man i Tyskland med! men han finns itne kvar!

Ontopic.

Hoppas denna blir årets sommarplåga men den kanske inte passar som plåga!

M.I.A. Born Free

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Skrivet av judge:

Hoppas denna blir årets sommarplåga men den kanske inte passar som plåga!

M.I.A. Born Free

Första gången jag hörde den tänkte jag bara WTF vilken skitlåt, andra gången så vart det skillnad Nu älskar jag den

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av judge:

Det fattade en stor man i Tyskland med! men han finns itne kvar!

Ontopic.

Hoppas denna blir årets sommarplåga men den kanske inte passar som plåga!

M.I.A. Born Free

Nåja, tyskarna kan dom också. Kan ju lära ryssarna ett par moves kanske.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Den här jävla sopan har ju redan fått radiotid, så det förvånar inte mig om den blir årets sommarplåga

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Den här eller Stereo love. Stereo Love kan iofs redan vara sönderspelad. Formtoppat för tidigt.

Om det går bra för Frankrike i ESC så tror jag att det finns potential till sommarplåga för den här:

Visa signatur

---