Permalänk

Möblera mitt jobbigt formade rum.

börjar med att ladda upp några bilder, Kameran är riktigt dålig och jag måste skynda mig varje gång jag ska ta en bild för batteriet tar slut på 30 sekunder.
jag fixade kablarna men sen jag sist var på lan har jag inte orkat helt enkelt ;l

såg nu att man inte ser måtten, http://data.fuskbugg.se/skalman01/slarvkarta.jpg där ser man lättare.

gjorde en liten slavritning

affisherna ovanför sängen åker inte ner då jag fick dom av min bäste vän som har åkt på sin mission i 2 år :<

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Posta gärna större bilder så man ser nåt...

Lite svårt att få en bra överblick när du bara tar bilder på dina grejer som står i rummet, slafsa till en paintritning med rummet ovanfrån..

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Posta gärna större bilder så man ser nåt...

Lite svårt att få en bra överblick när du bara tar bilder på dina grejer som står i rummet, slafsa till en paintritning med rummet ovanfrån..

Fixas imorgon. Sova nu

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Jag röstar för ett nytt skrivbord

Permalänk
Skrivet av CloX:

Jag röstar för ett nytt skrivbord

syns det tydligt att jag byggt det själv?=)

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Musikälskare

3264x2448 bilder... Min bärbara går på knäna... Förminska ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Gör en ritning i paint istället

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Agemman:

Gör en ritning i paint istället

Precis som jag skrev.

TS: Släng dit måtten också så får vi än bättre uppfattning, gärna bild från sidan också där vi ser hur högt det är till snetaket bla...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Precis som jag skrev.

TS: Släng dit måtten också så får vi än bättre uppfattning, gärna bild från sidan också där vi ser hur högt det är till snetaket bla...

Såg inte det Bilderna laddades samtidigt som när jag scrollade, så när de väl slutade gick det snabbt ner på sidan.

Permalänk

Det kommer update ikväll lite jobbigt nu när mor ligger på sjukhus :l

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av ErsdaHL06:

Det kommer update ikväll lite jobbigt nu när mor ligger på sjukhus :l

Tråkigt:/

Träffa henne så hälsa från sweclockers

Permalänk

1. Slit ner golvlister/taklister/fönster/dörrkarm.
2. Tapetsera och evt en vägg som fondvägg.
3. Evt måla listerna och sen spika tillbaka listerna och sen måla över spikhuvudena.
4. Dit med ett par nya gardiner du låter din mor eller JPEG-flickvän fixa till dig eller tjacka ett par nya hos den lokala ICA handlaren.
5. Gör något häftig mönster eller något på garderobsdörren.
6. Dit med lite kabelkanaler där det behövs.
7. Fixa lite anpassade möbler och städa och flytta in.

Så se så.. logga ut och jobba med dig nu. Självklart gäller det en bygglogg över detta.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

1. Slit ner golvlister/taklister/fönster/dörrkarm.
2. Tapetsera och evt en vägg som fondvägg.
3. Evt måla listerna och sen spika tillbaka listerna och sen måla över spikhuvudena.
4. Dit med ett par nya gardiner du låter din mor eller JPEG-flickvän fixa till dig eller tjacka ett par nya hos den lokala ICA handlaren.
5. Gör något häftig mönster eller något på garderobsdörren.
6. Dit med lite kabelkanaler där det behövs.
7. Fixa lite anpassade möbler och städa och flytta in.

Så se så.. logga ut och jobba med dig nu. Självklart gäller det en bygglogg över detta.

//Martin

Ska snart byta rum så inga projekt ska påbörjas enbart flytta om om något

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

synd att jag har dörrarna på så jobbiga ställen tyck jag :l

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

du hade tjänat på hänga upp skärmen på väggen, gott om plats, med en sådan du kan vrida den mot sängen.

och datorn borde osynliggöras en dyr dvi kabel och trådlöst tangentbord/mus i det hålet du har i väggen kanske, men ser arr den är för liten

Permalänk
Skrivet av jonaktiv:

du hade tjänat på hänga upp skärmen på väggen, gott om plats, med en sådan du kan vrida den mot sängen.

och datorn borde osynliggöras en dyr dvi kabel och trådlöst tangentbord/mus i det hålet du har i väggen kanske, men ser arr den är för liten

Jag har osynlig gjort datorn förr men det blev lite svettigt för burken. vänta ska du få bild på hur jag haft det.

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

detta är bara kvällskreativitet som bör ignoreras, det hålet i väggen, lägg plåt i den, sätt in sidan av ett chassi (moderkortssidan) montera in moderkort och diverse. dra ut sladd på sidan och sätt fast hårddiskarna på utsidan. nätagget inne om det får plats. sen köper du en fläkt lika stort som hålet som bara pumpar ^^

Permalänk

Placera bord för hårdvara mot alla väggar, sedan skapar du mellanrum för högtalare. Sedan kan man gå till överdrift som jag har gjort och sätta ett bord i mitten också.

Sover gör du på kläderna som ligger på golvet.

Ställ in en go prescott i ett hörn så har du en kokvrå.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06