Roccat Pyra Wireless – trådlös gamingmus för bärbara

Permalänk
Melding Plague

Roccat Pyra Wireless – trådlös gamingmus för bärbara

Roccat släpper en ny gamingmus för bärbara, denna gång en trådlös variant av Pyra.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Soft med någorlunda billig trådlös mus men vad skiljer en mus som används till bärbar från en stationär? Ska den vara sådär äckligt liten o obekväm :S... Jag körde alltid min Deathadder till laptopen när den stationära va trasig haha

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Skrivet av bbx8:

Soft med någorlunda billig trådlös mus men vad skiljer en mus som används till bärbar från en stationär? Ska den vara sådär äckligt liten o obekväm :S... Jag körde alltid min Deathadder till laptopen när den stationära va trasig haha

Ingen egentlig skilldnad utan det är nog mest en sälj term.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbx8:

Soft med någorlunda billig trådlös mus men vad skiljer en mus som används till bärbar från en stationär? Ska den vara sådär äckligt liten o obekväm :S... Jag körde alltid min Deathadder till laptopen när den stationära va trasig haha

Bättre möjlighet att transportera musen, mindre mottagare, kanske lite mindre än en vanlig.

Permalänk
Medlem

Garvade när jag hörde speakern i reklam klippet.
Lät som reklamen till action man eller någon annan fånig leksak!

Permalänk
Medlem

God damn vilken töntig reklam.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Synd att roccat suger på att göra möss däremot :/

Permalänk
Musikälskare

Jänkar reklam ju... Så klart den är töntig och överdriven

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Vissa verkar inte förstå att reklamen är av parodisk karaktär. Den är gjord med glimten i ögat.

Skrivet av bbx8:

Soft med någorlunda billig trådlös mus men vad skiljer en mus som används till bärbar från en stationär? Ska den vara sådär äckligt liten o obekväm :S... Jag körde alltid min Deathadder till laptopen när den stationära va trasig haha

Det är väl främst för att den är just det, trådlös, fast med samma egenskaper som en trådad. Möjligheten att även bevara sändaren i själva musen bidrar till "bärbarheten". Jag själv kör med min G500 till laptopen

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Doctor Pepper:

Vissa verkar inte förstå att reklamen är av parodisk karaktär. Den är gjord med glimten i ögat.

Hmm nej, se mitt inlägg ovan

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av Gainsgoblin:

Synd att roccat suger på att göra möss däremot :/

Varför? Jag är grymt nöjd med min gamla Kone. Förutom att scrollen har fuckat upp sig. Skulle nog säga att dom gjorde ett misstag med scrollarna istället för att dom inte kan göra möss?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

dålig reklam o sen så roccat istället för roccet.