Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Visste att han var sjuk men att han hade gått bort slog en hårt. :/

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem

Blev överraskad av detta besked, mycket sorgligt :/

Permalänk
Medlem

Är väldigt ledsen över detta, Dio är en av mina gamla idoler ända sen hans tid i Rainbow och framåt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

R.I.P :/ Detta kom som en bomb för mig iaf

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

En av de riktigt stora!

Tråkigt tråkigt. :'(

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Kompisen skickade nyss ett sms med denna tragiska nyhet, men jag måste faktiskt fortfarande påstå att jag inte har den blekaste aning om vem han är.. Och han fanns inte med i T9 så han kan inte vara särskilt betydelsefull..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zlayphir:

En av de riktigt stora!

Tråkigt tråkigt. :'(

Snarare en av de riktigt små (163 cm).

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Kompisen skickade nyss ett sms med denna tragiska nyhet, men jag måste faktiskt fortfarande påstå att jag inte har den blekaste aning om vem han är.. Och han fanns inte med i T9 så han kan inte vara särskilt betydelsefull..

Hur fan kan man inte känna till Dio?!

Bara så att du vet så var det han som införde "djävulstecknet" inom rocken.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ilja:

Snarare en av de riktigt små (163 cm).

Beror på hur man ser det.

*Lyssnar på Hungry for heaven i Spotify*

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

R.I.P
Verkligen tråkigt det här.

Permalänk
Medlem

Får bli en Dio-låt innan man lägger sig.. riktigt tråkigt. Hade ingen aning om att han var sjuk.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jag hade hört att han var sjuk då jag lyssnar på Bandit rock så annonserade dem ut det i etern, men att han skulle då nu det var väldidg oväntat:(

Permalänk
Medlem

Lite trist, även om jag knappast dyrkar hh/bs.

Men det som är bra med detta är att man förhoppningsvis får se rammstein två gånger i år

Permalänk
Medlem

R.I.P Ronnie James Dio...Tack för alla fina konsertminnen...

Visa signatur

| AMD Ryzen 3700X | FD Nano S | Noctua NH-U12A | Asus ROG Strix B450-I | Kingston HyperX Fury Black DDR4 3600MHz 32GB 16CL | Corsair MP510 1TB | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce 11GB | Corsair RM850X V2 850W | Logitech G710/G305 | Acer Predator Z301C |

Permalänk
Medlem

Intervju från några år sen (2006)
YouTube - Dio interview

Permalänk
Medlem

Riktigt tråkigt inte för jag har lyssnat så mycket på han men han är ju ändå en ikon inom hårdrocken och har en jävla röst nä nu ska jag lyssna på Rainbow in the dark innnan jag går och lägger mig R.I.P

Permalänk

Så synd, fick ju iallafall se han i wien 2008 tror jag när de spelade som förband till metallica

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Gråten var nära, nu lyssnar jag på Rainbow - Rainbow Eyes <3

Visa signatur

Primär - C2D T6500 :: 4GB :: Mobility 4570.
Sekundär - AMD64x2 6000+ :: 2GB :: 8800GT 1GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TroNi:

Kompisen skickade nyss ett sms med denna tragiska nyhet, men jag måste faktiskt fortfarande påstå att jag inte har den blekaste aning om vem han är.. Och han fanns inte med i T9 så han kan inte vara särskilt betydelsefull..

RIP Dio.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

När jag vaknade i morse trodde jag att det skulle vara en skön måndag. Loggar in på min mail och ser denna hemska nyhet. Jag visste att han var sjuk, men varför skulle just han dö?

Kommer ihåg hur jag lyssnade på hans Magica och Holy Diver när jag var yngre. Det var en upplevelse helt i särklass. Har sett honom tre gånger totalt, första och andra gången själv och tredje med Heaven and Hell.

Om hårdrock var en person, skulle det vara Dio, om röster har ett mål, är det Dio.
Du är den lilla mannen med den stora rösten, och det är så vi kommer minnas dig.

"If the magic comes between us
And we never meet again
Take a part of me away "
- As Long as it´s not About Love

Vila i frid Ronnie

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Kompisen skickade nyss ett sms med denna tragiska nyhet, men jag måste faktiskt fortfarande påstå att jag inte har den blekaste aning om vem han är.. Och han fanns inte med i T9 så han kan inte vara särskilt betydelsefull..

Känns mer som att den som baserar sina åsikter efter T9 är betydelselös.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Det tragiska är väl att musikala genier i stil med Dio försvinner medans idioter som personen ovan blir matad med skit efter skit som slangas ut på MTV och RixFM med glädje. =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Det tragiska är väl att musikala genier i stil med Dio försvinner medans idioter som personen ovan blir matad med skit efter skit som slangas ut på MTV och RixFM med glädje. =/

Personen ovan? :s

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Personen ovan? :s

Han du citerade alltså. Inte direkt ovan.

Permalänk

Fruktansvärt tråkigt.

Edit:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Kompisen skickade nyss ett sms med denna tragiska nyhet, men jag måste faktiskt fortfarande påstå att jag inte har den blekaste aning om vem han är.. Och han fanns inte med i T9 så han kan inte vara särskilt betydelsefull..

Han borde fan stängas av för det inlägget :(. Dio är och förblir en legend!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Han du citerade alltså. Inte direkt ovan.

Jaha okej

Skrivet av Generalkyckling:

Fruktansvärt tråkigt.

Edit:

Han borde fan stängas av för det inlägget :(. Dio är och förblir en legend!

Sant så sant. Tråkigt att folk ska behöva beté sig illa

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

R.I.P Ronnie James Dio
Ännu en legend som lämnar oss, sorgligt när ens gamla hjältar sakta men säkert börjar dö, tror de kommande 10åren kommer vara fyllda av dödsbud man önskade aldrig skulle komma.. Tack och lov så kommer de vara odödliga genom sin fantastiska musik! Blir Dio för hela slanten via Spotify idag!