OCZ i SweClockers forum

Permalänk
Melding Plague

OCZ i SweClockers forum

Fler företag i datorbranschen upptäcker att 150 000 medlemmar är en tillgång att räkna med. OCZ är det senaste tillskottet i SweClockers forum.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt! Hoppas att corsair följer i samma spår (om de inte redan gör det och jag missat nåt...)

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Piece of Cake:

Trevligt! Hoppas att corsair följer i samma spår (om de inte redan gör det och jag missat nåt...)

Corsair finns redan, men det råder en viss språkförbistring där. Ska se vad vi kan hitta på.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

trevligt
välkommen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Corsair finns redan, men det råder en viss språkförbistring där. Ska se vad vi kan hitta på.

De kan ju skriva på engelska precis som Antec gör?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Superlight:

De kan ju skriva på engelska precis som Antec gör?

Klart dom kan, men vissa företag tycker det ser dumt ut att skriva på engelska i ett svenskt forum och vill ha en representant som kan språket.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Corsair finns redan, men det råder en viss språkförbistring där. Ska se vad vi kan hitta på.

Skrivet av Andreas D:

Klart dom kan, men vissa företag tycker det ser dumt ut att skriva på engelska i ett svenskt forum och vill ha en representant som kan språket.

Där ser man. Jag lyckades missa det helt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Trevligt att se att fler företag hittar hit, välkomna

Permalänk

Ja det är ju kul.
Hm... så vad ska man önska sig i nyhetsväg från OCZ ?.... ja billigare ssd'er

Permalänk
Musikälskare

Skriver välkomna jag med

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Trevligt OCZ egna forum funkar också bra OCZ Forum

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Har lite smålust att klaga på mitt OCZ nätagg som har väldigt jobbigt "coil whine" där, men garantin har gått ut sen ett bra tag, så får leva med det tills jag kan uppgradera.

Edit: Ska klargöra att jag varit väldigt nöjd med nätagget fram tills spolarna började låta, det är ändå 5 år gammalt och har än idag tillräckliga stats.

Trevligt med officiell representation. Antar att det blir en hel del SSD och minnesfrågor.

Permalänk
OCZ
Skrivet av Buio:

Har lite smålust att klaga på mitt OCZ nätagg som har väldigt jobbigt "coil whine" där, men garantin har gått ut sen ett bra tag, så får leva med det tills jag kan uppgradera.

Men trevligt med officiell representation. Antar att det blir en hel del SSD och minnesfrågor.

Vad är det för nätdel?

Mvh
Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av OCZ:

Vad är det för nätdel?

Som sagt, en gammal trotjänare som ändå tjänat in sina pengar sen det köptes. Ett OCZ ModStream OCZ-520 12U;
OCZ ModStream OCZ-520 12U Power Supply | silentpcreview.com
Ska uppgraderas sen när jag uppgraderar CPU/Moderkort/Låda senare i år.

Permalänk
Medlem

välkommen

Permalänk
Medlem

Welcome

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
OCZ

Tack Alla!

Jag jobbar på önskemålen i tråden

Permalänk
Medlem

ett chassi från OCZ med usb3 skulle jag vilja se

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
OCZ
Skrivet av Jaa_kola:

ett chassi från OCZ med usb3 skulle jag vilja se

Jag med Men kärnverksamheten är Minnen, PSU och SSD och kommer vara det framledes.