Nintendo wii för 349kr !

Permalänk

Nintendo wii för 349kr !

Vill bara informera alla sweclockare om komplett's nya kampanj där de säljer nintendo wii för endast 349kr istället för 2099kr !!!

Komplett.se - Nintendo Wii konsoll hvit

Visa signatur

Intel I7 985 || EVGA 4-way sli || 3 x XFX 5870 || 3 x Intel X25M 80gb Raid 0 || 12gb Corsair Dominator GT 1866 MHz || Corsair HX 1000w || Silverstone Fortress 2 || 2 x 2tb Western Digital black Raid 1 ||

Permalänk

Låter najjs! men när jag går in på din länkade sida står det 2.099:- :S

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ändrat nu, såg ut såhär:

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Står 1795kr för mig.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av omen:

Står 1795kr för mig.

...Och för alla andra såklart Dom har ändrat en andra gång. Hur ska dom ha det?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle gissa att deras första tanke var att dra av 349kr på vanliga priset men istället råkade sätta priset till 349kr.

Permalänk
Medlem

någon som han beställa ett?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av duckstar:

någon som han beställa ett?

Dom hade inte fått det, komplett hade beklagat misstaget och makulerat ordern slår jag vad om.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Keeper of the Bamse

Tycker hur som helst att det inte är världens deal, finns andra ställen som har liknande pris

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Dom hade inte fått det, komplett hade beklagat misstaget och makulerat ordern slår jag vad om.

Hade man gått vidare med det så borde man ha fått rätt då xbox t.ex har sålts för 990/999:-.

349 för denna maskin är ju inte overkligt billigt.

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

Tycker hur som helst att det inte är världens deal, finns andra ställen som har liknande pris

Hur menar du nu?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Dom hade inte fått det, komplett hade beklagat misstaget och makulerat ordern slår jag vad om.

Man vet ju aldrig, jag fick en mp3 spelare ifrån komplett förut som var nersatt till 399 kr som egentligen kostade en bit över 2000.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-NILZ:

Man vet ju aldrig, jag fick en mp3 spelare ifrån komplett förut som var nersatt till 399 kr som egentligen kostade en bit över 2000.

Beror ju på hur snälla dom är och anledningen att folk har handlat i god tro. Men man ska aldrig tro att dom skickar det bara för att man beställer det till ett pris som satts dit av misstag.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SeF.Typh00n:

Beror ju på hur snälla dom är och anledningen att folk har handlat i god tro. Men man ska aldrig tro att dom skickar det bara för att man beställer det till ett pris som satts dit av misstag.

Det gjorde CDON med Spore, var ju helt gratis, av 'misstag' men alla fick ändå spelet.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Det gjorde CDON med Spore, var ju helt gratis, av 'misstag' men alla fick ändå spelet.

nä , det bannade faktiskt nycklarna samt tog bort spelet från ens CDON-konto , så att man inte kunde ladda ner det i efterhand , som man kan om man verkligen köper det där. , fast han man aktivera spelet så var det grönt.

anledningen till att folk fick hem fungerande spore var inte att de hämtade dem hos cdon , utan att de tankade ner spelet från cdon's hemsida direkt efter köp , skulle nog gått lika bra hos komplett , om man kunde tanka ner en wii

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Devildoll:

nä , det bannade faktiskt nycklarna samt tog bort spelet från ens CDON-konto , så att man inte kunde ladda ner det i efterhand , som man kan om man verkligen köper det där. , fast han man aktivera spelet så var det grönt.

anledningen till att folk fick hem fungerande spore var inte att de hämtade dem hos cdon , utan att de tankade ner spelet från cdon's hemsida direkt efter köp , skulle nog gått lika bra hos komplett , om man kunde tanka ner en wii

Min nyckel är inte bannad som ja fick därifrån och kan fortf tanka ned spore...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

349:- eller 1795:- spelar ju ingen superstor roll då de flesta spelen är soklara 2 av 10 i betyg och kasst värde överlag på hela maskinen

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Min nyckel är inte bannad som ja fick därifrån och kan fortf tanka ned spore...

okay , på min redownload finns inget spore i alla fall, samt att jag fick det här mailet

Citat:

Hej,
Som ni säkert förstår var det ett misstag från vår sida när Spore+Spore Galactic Adventures kvälenl/natten 25/8-26/8 fanns att ladda ner gratis på CDON.COM On Demand. Vi ber om ursäkt för det inträffade och ser över våra rutiner för att säkerställa att liknande incidenter inte händer igen.
Med det ”väldigt förmånliga priset” blev givetvis efterfrågan snabbt extremt hög, vilket orsakade de problem som många har upplevt med långa nedladdningstider, kraschade nedladdningsklienter och icke-utdelade produktnycklar.
De av er som installerade spelet och registrerade produktnyckeln tidigt på morgonen den 26/8 är att gratulera – spelet kommer även fortsättningsvis att fungera på den dator det installerats. Vi bjuder på detta och hoppas givetvis att det leder till framtida köp på CDON.COM.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av TroNi:

Hur menar du nu?

Exakt det jag skriver, det är inte speciellt billigt på komplett, det finns andra butiker med liknande pris.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Exakt det jag skriver, det är inte speciellt billigt på komplett, det finns andra butiker med liknande pris.

skulle du kunna länka till 1 av dom ? =S

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

skulle du kunna länka till 1 av dom ? =S

Nintendo Wii - prisjakt.nu

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Jag kan inte se någon för under 400kr där inte..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Skrivet av TroNi:

Jag kan inte se någon för under 400kr där inte..

Kanske för att killen är ett troll? Löjligt billigt enligt mig iaf.

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Devildoll:

okay , på min redownload finns inget spore i alla fall, samt att jag fick det här mailet

Där står det inget om bannade nycklar ;D

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Jag kan inte se någon för under 400kr där inte..

inte en enda i närheten av 400kr.... + att komplett är dom billigaste som finns där juuh.. eller ojj förlåt IT-Sajten är 18kr billigare =o

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Greve_Peter:

Kanske för att killen är ett troll? Löjligt billigt enligt mig iaf.

Skrivet av norrby89:

inte en enda i närheten av 400kr.... + att komplett är dom billigaste som finns där juuh.. eller ojj förlåt IT-Sajten är 18kr billigare =o

Alltså ursäkta men har ni tappat flötet och sålt smöret eftersom hissen inte gick ända upp?

Kompletts pris på Nintendo Wii är inte speciellt slagkraftigt, trots att de säger att de sänkt priset.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Alltså ursäkta men har ni tappat flötet och sålt smöret eftersom hissen inte gick ända upp?

Kompletts pris på Nintendo Wii är inte speciellt slagkraftigt, trots att de säger att de sänkt priset.

dock så handlade tråden om 395;- priset så tror det var du som "sålde ditt smör" ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Jag kan inte se någon för under 400kr där inte..

Skrivet av Greve_Peter:

Kanske för att killen är ett troll? Löjligt billigt enligt mig iaf.

Skrivet av norrby89:

inte en enda i närheten av 400kr.... + att komplett är dom billigaste som finns där juuh.. eller ojj förlåt IT-Sajten är 18kr billigare =o

smartasses , printscreen menade ju självklart det verkliga erbjudandet som kom dök up efter ca 1-2 inlägg i tråden. det inlägget ni reagerar på ligger ju hyffsat långt ner i tråden så alla var ju medvetna om att 349 priset var en miss och att det riktiga erbjudandet var 1795:-

"way to go" att kalla honom ett troll , tror här någon behöver läsa igenom tråden ordentligt.

Skrivet av Mupp3n:

Där står det inget om bannade nycklar ;D

om man kan tolka mailet så står det : aktiverade du inte spelet med nyckeln från cdon på morgonen dagen då det här inträffade , så funkar det inte längre att använda nyckeln.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Devildoll:

om man kan tolka mailet så står det : aktiverade du inte spelet med nyckeln från cdon på morgonen dagen då det här inträffade , så funkar det inte längre att använda nyckeln.

Känner du någon som fick sin nyckel 'bannad' ? Tvivlar på att CDON kontaktade EA och gav info om ALLA nycklar som gavs ut och sedan fick EA att söka rätt på vilka som aktiverades och vilka som inte gjorde det...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Devildoll:

smartasses , printscreen menade ju självklart det verkliga erbjudandet som kom dök up efter ca 1-2 inlägg i tråden. det inlägget ni reagerar på ligger ju hyffsat långt ner i tråden så alla var ju medvetna om att 349 priset var en miss och att det riktiga erbjudandet var 1795:-

"way to go" att kalla honom ett troll , tror här någon behöver läsa igenom tråden ordentligt.

om man kan tolka mailet så står det : aktiverade du inte spelet med nyckeln från cdon på morgonen dagen då det här inträffade , så funkar det inte längre att använda nyckeln.

Om du själv hade gjort de du säger åt oss att göra (dvs, läsa tråden) så hade du sett att han även senare skrivit att det inte är ovanligt med sådana erbjudanden och att det priset inte är det minsta märkvärdigt.

OM de nu är han som missuppfattat så är de väl helt okej, Men du, du har fel.

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..