Half-Life 2 Episode One

Permalänk
Medlem

Half-Life 2 Episode One

hur får man igång Half-Life 2 Episode One på win 7

Permalänk

Stoppa in skivan och installera?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle föreslå att du börjar med att starta spelet via spelets ikon/Steam-genväg. Om därefter får något problem så är det en bra idé att beskriva problemet så vi kan hjälpa dig...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Hur gör jag för att låsa upp dörren.....

Du får gärna beskriva bättre om du har problem med spelet men normalast och enklast är väl att installera det via steam och starta det.

Permalänk
Medlem

tagit ner och packat upp men när jag startar det så kommer jag till bilden där man ser himeln sen stängs det av och så står det plattform error module failed to initialize

Permalänk
Medlem
Skrivet av FleXi:

tagit ner och packat upp men när jag startar det så kommer jag till bilden där man ser himeln sen stängs det av och så står det plattform error module failed to initialize

köp det,ska du se att det fungerar bättre

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av FleXi:

tagit ner och packat upp men när jag startar det så kommer jag till bilden där man ser himeln sen stängs det av och så står det plattform error module failed to initialize

Hur många gånger skall det behöva påpekas åt folk att det inte är tillåtet att diskutera piratkopiering i detta forum!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elmoth:

Hur många gånger skall det behöva påpekas åt folk att det inte är tillåtet att diskutera piratkopiering i detta forum!

Många !

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

Sista i*ioten är inte född än =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Sötast

Äh, han har bara varit reggad sen 06, så det är ju lite väl krävande att tro att han ska kunna reglerna redan

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Äh, han har bara varit reggad sen 06, så det är ju lite väl krävande att tro att han ska kunna reglerna redan

Haha, vissa lär sig aldrig >.<

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Jag uppmanar trådskaparen att läsa § 7 i reglerna. Enligt våra noteringar har du brutit mot den här regeln även år 2008, så jag är rädd att en avstängning skulle kunna bli nödvändig om det händer ytterligare en gång.