Permalänk
Medlem

LG 47LH3000 för 6000kr ?

såg precis att komplett säljer denna för 6000kr nu, läste kommentarerna på prisjakt och de verkar lovande
undrar om det är någon som kanske äger en eller har tankar om den, dela gärna med er

är det ett vettigt köp med en budget på 7500kr?

Undrar också vad förtillbehör man borde köpa samtidigt som TV'n? Är det bara en HDMI-kabel och sen bara köra?

Permalänk
Medlem

Köp Köp Köp!

Hej! Jag köpte samma TV fast 32" i oktober och är mycket nöjd! Bra bild när man ser på TV, och då kollar jag bara genom en vanlig antenn. Vid Full-HD är bilden knivskarp, när jag spelade upp Avatar Blu-Ray via min PS3 så kunde jag knappt tro mina ögon, var tvungen att visa familjen hur bra bild det var haha!

+ Knivskarp bild vid HD, bra svärta.
+ Bra ljud med tanke på priset!
+ Energisparfunktioner, ändra ljusstyrkan smidigt
+ Mycket stilren design.

- Att fjärrkontrollen har dålig räckvidd, men det kan jag gott leva med.

Rekommenderar starkt denna TV, jag köpte den för 4990:- så 6000 för en 47" är ju helt sinnessjukt bra pris. Jag skulle definivt slå till, du kommer inte ångra dig!

Permalänk
Medlem

de låter bra! hur bra är igentligen svärtan då ? skala 1-10? många på prisjakt har klagat lite på att den inte är tillräckligt "svart" men endå klart godkänd till det priset.

Permalänk
Medlem

Jag skulle ge den 7-8/10. Det är såpass bra att man inte tänker på't

Permalänk
Medlem

För under 7500kr blir det endå inte bättre. Köp!

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

vilken prisklass skulle man behöva gå upp i för att få en bättre TV?

Permalänk
Medlem

och OM du köper den så kolla in
http://lgusb.wikispaces.com/
så kan du aktivera xvid-support (beroende på vilken firmware-version den har nu)