Permalänk
Skrivet av B.Burns:

Fin rigg som fan,men seriöst vad röker din katt?

Tackar Tackar
Om du menar min avatar bild så.... hm, jag har försökt att få reda på det men tyvärr så vill han inte dela med sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Som jag förstått det har han nån slags kontakt som han köper av som även färgar, vet inte exakt men du kan ju fråga han, trevlig kille med bra kundkontakt så han svarar nog snabbt

Hur kontaktar jag honom?

Permalänk
Skrivet av Zorobay:

Hur kontaktar jag honom?

Känns som en halvt löjlig fråga då alla hemsidor har kontakt info men här Contact

Permalänk
Medlem

Vad kör du för os? och kan du beskriva "glapp"??

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Skrivet av ReDoZz:

Vad kör du för os? och kan du beskriva "glapp"??

W7 pro x64, med glapp menar jag att ibland så visas alla 6GB i bios och ibland bara 4GB dvs med glapp så menar jag det som ett talessätt och inte att nått sitter löst. Tyvärr så kan jag nu inte få bios att visa 6GB som det gick förut till och från och jag har provat bios uppgraderingen som rekommenderas på andra sidor så jag valde att beställa ett nytt då garantin inte gäller efter byte till vattenblock.

Permalänk
Medlem

Undrar bara var köpte du dom nya fläktarna? Hittar dom inte någonstans

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Skrivet av H.L:

Undrar bara var köpte du dom nya fläktarna? Hittar dom inte någonstans

Vilka ?
NOISEBLOCKER BlackSilentFan XK2 - 140mm - Sekvencia
NOISEBLOCKER BlackSilent Fan XLP - 120mm PWM - Sekvencia
Compless: Coolermaster SickleFlow 120 2000 RPM Blue LED

Permalänk
Medlem

hehe köpt ny kylning fick bli en Noctua NH9

Permalänk
Medlem

fel ställe att fråga detta på men hur många centimeter är ett 5970???

Permalänk
Skrivet av lolitus5:

fel ställe att fråga detta på men hur många centimeter är ett 5970???

http://www.sweclockers.com/recension/6212-radeon-hd-5970-varl... "Grafikkortet Radeon HD 5970 är det senaste tillskottet i den högaktuella Radeon HD 5000-serien. På testbänken står dubbla grafikprocessorer och 31 centimeter glädje"

Permalänk
Medlem

vart ifrån räknar man dem 31cm från, där HDMI slutar altså utanför chassit?

Permalänk
Medlem

Schysst system du har snickrat ihop. Tummen upp! Vart hittade du dessa Cooler Master fläktar?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Skrivet av Kvickstick:

Schysst system du har snickrat ihop. Tummen upp! Vart hittade du dessa Cooler Master fläktar?

Cooler Master SickleFlow 120mm - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Datorfläktar finns även i grön och röd men dessa är EXTREMT svåra att få tag på