Sportbilsinspirerad hårddisk från Team Group

Permalänk
Melding Plague

Sportbilsinspirerad hårddisk från Team Group

Tillverkaren Team Group satsar på externa hårddiskar med sportbilsdesign.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Wow, den där var riktigt ful tycker jag.

Visa signatur

O.o

Permalänk
Medlem

finare former och en passande lamborghini gulfärg kanske? skulle passa bättre med ett ferarri märken på den där.

Permalänk

"nytänkande design" ..... eh, nej den är bara röd och ser mer ut som en takbox.

Permalänk

ermh när jag köper dator prylar skiter jag hur dom ser ut....betala inte ett öre mer för att dom ska vara snygga....men är dom det så skadar det int.

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Den liknar en takbox gör den inte?

Permalänk
Medlem

takbox som andra har skrivit. ingen sportbil här inte!

Visa signatur

Stationär: Lian-Li O11 Dynamic XL ROG Certified - ASUS B-450 F Gaming - AMD Ryzen 2700X lätt OC - Fractal design S36 - G-SKILL 3200 @3400 CL 16 16Gig - MSI RTX 2080 GAMING X TRIO - Corsair 650W Mod - Lagring: S EVO 970 500GB S EVO 250GB INTEL 660 1TB S BARACUDA 2TB

Permalänk
Medlem

Ser ut som en dammsugare..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk

Tycker också den liknar en dammsugare

Permalänk
Medlem

Takbox, absolut! Hahaha!

Men visst fasiken kan man se drag som påminner om en motorhuv lite också. Tänk Ferrari Daytona med lite rakare linjer, mindre sluttning neråt mot framlyktorna.

Permalänk
Medlem

Och den ska de ha betalt för? Såg ut som ett plastigt räligt jävla helvete. Usch.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Ful, bättre bygga en bilmodell i skala 1:24 och stoppa i en hdd.

Permalänk
Medlem

Tycker den ser ut som en takbox och inte en bil...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Äntligen en extern hårddisk som matchar mitt Ferrari-påslakan och mina Lamborghini-tapeter... What am I, 8 years old?

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10