WFM! Windows Football Manager

Permalänk
Medlem

WFM! Windows Football Manager

Någon som minns det gamla fotbolls spelet ? man coachar ett lag, hur simpelt som helst.. handlar spelare, sätter ut dom på position, sen äre game on! Fanns tyska norska engelska och italienska ligan.

Grävde just fram det och spelade med en polare, fan vad soft Skulle man kunna programmera vidare på det ? skulle väl inte vara omöjligt att göra en uppdatering om man ville ?

Permalänk
Medlem

Finns ju Football Manager 2010 annars, Låter som samma spel typ

Visa signatur

i5 760 @ 2.80 Ghz | MSI P55A-G55 | 16gb | Cooler Master dominator 690 pure | Corsair TX650 | Gigabyte 460 1gb | Samsung F3 1tb |

Permalänk
Medlem

Samma typ av spel ja, men WFM gjordes -93

Går som inte jämföra det coach spelet med något annat, det är väl en 500k stort, ingen grafik, bara en svart ruta meden klocka som snurrar, grön text på spelaren som gör mål för ens eget lag, röd text för motståndarens mål.. är väl 3dll filer och 1 exe fil.. skulle verkligen vilja göra en uppdatering på det spelet

Permalänk
Medlem

Du ska bara veta hur mycket jag har nött detta grymma, beroendeframkallande fotbollsspel

Det är bara det att jag nyligen upptäckte att jag inte kan starta det. Jag får detta meddelande: Windows cannot access the specified device, path or file. YOu may not have the appropriate permissions to access the item.

Har du nån aning om vad det felet kan bero på?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pyjamas:

du ska bara veta hur mycket jag har nött detta grymma, beroendeframkallande fotbollsspel

det är bara det att jag nyligen upptäckte att jag inte kan starta det. Jag får detta meddelande: Windows cannot access the specified device, path or file. You may not have the appropriate permissions to access the item.

Har du nån aning om vad det felet kan bero på?

uac?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

har win xp pro sp3 så nej, inget uac som är i vägen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pYjamas:

Du ska bara veta hur mycket jag har nött detta grymma, beroendeframkallande fotbollsspel

Det är bara det att jag nyligen upptäckte att jag inte kan starta det. Jag får detta meddelande: Windows cannot access the specified device, path or file. YOu may not have the appropriate permissions to access the item.

Har du nån aning om vad det felet kan bero på?

Om spelet är från -93 så finns det stor möjlighet att det inte funkar på XP, kan ju pröva köra det som Win95!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Jag spelar det på min XP laptop eftersom det inte funkar i Win 7..

Permalänk
Medlem

Har testat med olika kompabiliteter men no dice.

Mitt xp är dock hårt tweakat så jag kanske har disablat nånting eller tagit bort nånting som behövs.

Dammit!