Spel som liknar INCOMING

Permalänk
Avstängd

Spel som liknar INCOMING

Jag söker efter spel som liknar Incoming men tyvärr är det något svårt att finna något spel alls, visst det finns säkert tusentals flyg/heli/tank simulatorer men ingen verkar ha samma TEMPO utan mer fjantande med femtielva knapp kombinationer och noll action.

Nu behöver det kanske inte vara en klon av spelet, men lite mer tempo i spelet och ingen rulatorkärring race

Visa signatur

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Permalänk
Avstängd

Ursäkta, var visst lite dum och inte ens länka till någon material om incoming så dom som inte spelat spelet får veta vad det handlar om... den kom ju trotts allt 1998

Lite youtube = YouTube - Incoming

Wiki = Incoming - Wikipedia, the free encyclopedia

Visa signatur

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Permalänk
Avstängd

Ja du, jag har suttit och tänkt i några dagar och kommer fanimig inte på något alls. Gamla klassikern Forsaken är kanske det närmsta, men det kom väl tidigare än Incoming tror jag. Kommer ihåg att man satt och suktade efter polarens P2a på 233mhz med MMX- funktioner....

Permalänk
Medlem

Ace Combat serien borde väl vara ungefär det du söker?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Avstängd

Ska kolla Ace Combat, alltid något.

Väldigt sugen på något flygspel med tempo.. okej kanske inte super snabbt eller just massor av knappar att hålla reda på.

Jag kanske har för höga krav?

Jag har Incoming och Incoming : Forces men grafiken är lite utdaterat (dock ingen krav) samt lite svårt att få igång i Win7 64bit, funderar starkt att slänga ihop en dator med win98 och dubbla Voodoo2 12MB kort.

Men jag ska kolla på både forsaken och Ace, har dom någonstans i förrådet, gratis spel som följt med PC tidningar.

Visa signatur

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Permalänk
Medlem

Kanske G-police och future cop?

Permalänk
Medlem

Aces of the Galaxy kanske kan vara något Det är högt tempo i det, man behöver använda en slow down funktion ibland. Inte precis som Incoming, men när du skrev Incoming, så kom jag tänka på det här. Prova det!

YouTube - Aces of the Galaxy Trailer for the Xbox 360 (XBLA)

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Tom Clancys Hawx?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB