Permalänk
Medlem

Bästa streaming (sidor)

Skulle behöva tips på de bästa streaming sidorna ni vet. Mycket dötid på jobbet där jag bara väntar, och försöker hålla sig vid liv.

De jag idag använder är mest MTV.com (mest skit) och Quicksilverscreen (dock bara megavideo länkar, max en timme, vänta en timme osv). Dock mycket som inte funkar pga gammal flashplayer och brandvägg, men kom med det ni har så är jag väldigt tacksam!

Permalänk
Medlem

www.watchxonline(punkt)com - Över 120 serier och tror det var över 800 filmer

www.cucirca(punkt)com - inte lika många serier, inga filmer. Dock är cucirca oftast före watchx med att lägga ut avsnitt på tex Lost. Mkt aktiva medlemmar som diskuterar avsnitten, dock har jag endast varit aktiv på den sidan på Lost delen men har även sett samma entusiasm på House delen. Har efter min erfarenhet _alltid_ ett fungerande avsnitt.

www.s13.alluc(punkt)org - Samlar ihop filmer/serier från andra sidor, rekommenderar att använda denna i andra hand då man lämnar denna sida för att se avsnitten på andra sidor jämfört med watchx och cucirca.

skriver "(punkt)" för att websidornas länk-namn inte ska visas, annars blir det såhär:

Watch free Movies and TV-Shows online

Never scheduled programming | Free Movies / Watch TV Shows Online | WatchXOnline.com

Tv Shows

tycker att det känns bättre om man får se det riktiga namnet på sidan istället för deras slogan

EDIT: ett tips angående megavideo spelaren, låt avsnittet ladda klart till 100% och tryck sedan arkiv -> offline läge (är så på ie och firefox). Sen kan du kolla på avsnittet utan att oroa dig för tidsbegränsningen =).

Fördel - titta så mkt du vill

nackdel - du måste buffra hela avsnittet innan du kan kolla, du kan inte kolla på ett och buffra ett annat såvida du inte kör två stycken olika webläsare och laddar på ena medans du kollar på det andra (tror det går)

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem

Tack! Ska testa knepet med megavideo. Skönt att spelaren är på sidan, då jag endast kan se sånna filmer här och inte direkt på megavideo (nått med att jag har gammal flashplayer). Dock fungerar inte resten av normala streams, pga brandväggen.

Keep them coming!

Permalänk
Medlem

används AJZ.nu - Search engine for streaming Movies and Tv Shows Det är en bra sökmotor som söker på alla bra streaming sidor.

Permalänk
Medlem

Tvduck.com

Permalänk
Medlem

tvshack.net

Permalänk
Medlem

ninjavideo.net brukar jag köra med. Pålitlig och bra och får snabbt in alla nya avsnitt av nya tv-serier.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

MyP2P.eu :: Free Live Sports on your PC, Live Football, MLB, NBA, NHL and more...
streamar dom flesta sportevenemang (oftast många kanaler till samma evenemang om du önskar andra kommentatorer etc..)

IceFilms.info - Quality DivX TV & Movies

kan väll också rekommendera tv6play.se, svtplay.se

Visa signatur

"You have enemies? Good. That means you´ve stood up for something, sometime in your life." - Winston Churcill