Permalänk
Medlem

My Place [Nytt skrivbord]

Skärm:
1. BenQ TFT 24"
2. 17" ViewSonic 5:4(1280*1024)

Hörlurar:
AKG K77

Tangentbord:
ace KUC500

Mus:
ace MLUC250, ska bli en EDGE 3200

Musmatta:
Ace EdgeTactical

OS:
Windows 7

här spenderas en del tid

My Place [Nytt skrivbord]

Permalänk
Medlem

gillade plexi högtalarna vart kan man få tag i såna?

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Vart fic kdu tal på volvo högtalaren?

Permalänk
Medlem

Fräcka högtalare! Gillas

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Fem poäng från mig, enbart för att jag gillar dina högtalare så starkt. Du har ingen bygglogg på högtalarna?:P

Visa signatur

Kamera: Canon EOS 1000D, 20/1.8, 50/1.8, 70-200/4L
Flickr!

Permalänk
Medlem

Trevligt.
men vad är XC90 LYX för modell?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Snygga högtalare!! Vad är det för tjocklek på plexit? Rätt kraftigt måste jag förstå, för annars kan det inte vara så bra ljud
En annan fundering, vart hittade du de högtalarstativen? Ikea?

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klasvonklas:

Snygga högtalare!! Vad är det för tjocklek på plexit? Rätt kraftigt måste jag förstå, för annars kan det inte vara så bra ljud
En annan fundering, vart hittade du de högtalarstativen? Ikea?

Skrivet av Toivo83:

Trevligt.
men vad är XC90 LYX för modell?

Skrivet av j_:

Fem poäng från mig, enbart för att jag gillar dina högtalare så starkt. Du har ingen bygglogg på högtalarna?:P

Skrivet av guos89:

Vart fic kdu tal på volvo högtalaren?

Skrivet av lolbarn5:

gillade plexi högtalarna vart kan man få tag i såna?

tror det är 10 mm glas(inte 100% säker), kom hem en dag efter skolan och så stod de i mitt rum farsan hade köpt dem till mig.. högtalarstativen vet jag inte.. XC90 LYX är lyxversionen av volvos stads jeep(alla tillval och så).. fick tag på volvo högtalarna genom farsans kontakter, han är snickare och jobbade hos någon som i sin tur jobbade på volvo.. ingen aning var man kan få tag på plexi högtalarna, de är verkligen inte vanliga

Permalänk

vart köpes skrivbordet? IKEA?

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem
Skrivet av zekkexavior:

vart köpes skrivbordet? IKEA?

jadå äkta kvalite här

Permalänk
Medlem

Stilren med jonas från ikea ^^

Permalänk
Medlem

Gillar skrivbordet!(y)
Var köpte du det?;)

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbe305:

tror det är 10 mm glas(inte 100% säker), kom hem en dag efter skolan och så stod de i mitt rum farsan hade köpt dem till mig.. högtalarstativen vet jag inte.. XC90 LYX är lyxversionen av volvos stads jeep(alla tillval och så).. fick tag på volvo högtalarna genom farsans kontakter, han är snickare och jobbade hos någon som i sin tur jobbade på volvo.. ingen aning var man kan få tag på plexi högtalarna, de är verkligen inte vanliga

gogglade runt lite, men det finns inget som indikerar på XC90 LYX, om det nu inte är säljaren själv som säger att den är "lyx".
Man kan lika gärna säga XC90 MAX eller vad man nu vill om man plockar allt som bara går.

Drog ett mail till syrrans fd som är säljare på volvo och se om man kan gräva fram något.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

kan inte lova att det stämmer, det var ett par år sedan och är inte 100 på vad som sas när jag fick dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

gogglade runt lite, men det finns inget som indikerar på XC90 LYX, om det nu inte är säljaren själv som säger att den är "lyx".
Man kan lika gärna säga XC90 MAX eller vad man nu vill om man plockar allt som bara går.

Drog ett mail till syrrans fd som är säljare på volvo och se om man kan gräva fram något.

Skrivet av Toobe-x:

Gillar skrivbordet!(y)
Var köpte du det?;)

skrivbordet är från ikea står i tidigare kommentarer

Permalänk
Medlem

Skön film, nice lya helt i min smak

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Hedersmedlem

klar bonus för plexi monitorerna skulle nog låta snyggare med ett par hifi element skulle rekommendera focal

till dem som undrat innan

Plexi lådor köper man normalt inte man bygger dem

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming