Permalänk
Medlem

Fyller år snart...

Hej. Min födelsedag börjar närma sig och jag har väldigt svårt för att komma på något jag kan önska mig.
Det är egentligen tre grejer jag har funderat på som skulle vara roligt att ha, men jag känner samtidigt att det är väldigt onödiga grejer..

Det första är Arma 2 + en joystick. Det hade ju varit riktigt skoj att ha, men då jag inte känner någon som gillar detta så tror jag inte att det blir så värst kul att spela det själv..

En annan grej är en blueray-spelare, visst hade det varit roligt att ha, men det känns precis lika onödigt för att man kollar på en film som håller på i en och en halv timme sedan dröjer det ett år innan man ser den igen.. Och de är dyrare än en vanligt DVD film...

Sedan funderade jag också på högtalare till datorn, något sånt här.
MEN jag lyssnar sällan på musik, det hade kanske blivit häftigare att spela spel som Bad Company 2?
Och precis som det andra känns detta också onödigt för att jag har headset som jag använder mycket...

Ja ni ser ju va svårt jag har att bestämma mig... Berätta gärna vad ni anser vara minst onödigt :D.
Kom gärna med tips på... vad som helst.

Sorry om den ligger i fel del av forumet, men jag vet inte riktigt om det finns någon som passar till detta ämnet. Lite dum tråd kanske, jag vet.
Tack.

Permalänk
Medlem

imo är födelsedag inget att fira, ett år närmare det oundvikliga slutet, ett år mindre att leva? Jag brukar inte ha ett leende på mitt ansikte när matvarorna i kylen går närmare bäst före datumet.

Menmen.

Kan du inte bestämma dig så säger jag, pengar. Inte personligt men en av dem bättre presenterna då personen (du) får välja själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

imo är födelsedag inget att fira, ett år närmare det oundvikliga slutet, ett år mindre att leva? Jag brukar inte ha ett leende på mitt ansikte när matvarorna i kylen går närmare bäst före datumet.

Menmen.

Kan du inte bestämma dig så säger jag, pengar. Inte personligt men en av dem bättre presenterna då personen (du) får välja själv.

Haha emo !

imo det beror ju faktist igentligen på hur gammal trådpostaren är ÄR man "ung" så har man oftast saker att se fram emot när man blir lite äldre moped->körkort->systemet

Då drar jag fram en anann jämförelse! bananen i kylen är grön och hård för att ätas och du måste vänta några dagar! haha

Visa signatur

i5 750 2.66 @ 4.0ghz /Corsair H50/ XFX HD5870 / Cooler master Storm scout/ Cooler master silent pro 1000w/ 2x1tb Raid0 +1tb Wd green

Permalänk
Medlem

banan ska vara grön när den ska ätas

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om du skulle använda högtalarna så det kan jag inte säga så mycket om.
Fast ArmA tycker jag att du ska sattsa på, om du gillar den typen av lite mer "seriösa" lir så kommer det inte att spela så stor roll att ingen av dina polare spelar (än ), det finns flera stora communitys där ute, finns tom. några svenska (googla ssg)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Marsal:

Haha emo !

imo det beror ju faktist igentligen på hur gammal trådpostaren är ÄR man "ung" så har man oftast saker att se fram emot när man blir lite äldre moped->körkort->systemet

Då drar jag fram en anann jämförelse! bananen i kylen är grön och hård för att ätas och du måste vänta några dagar! haha

Haha det han skriver stämmer så jävla bra.
Bara en dag att "fira" när man föddes vilket man bara gjorde en gång:)

Födelsedagarna blir tråkigare ju äldre man blir..

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är rädd att den här tråden inte riktigt passar i den här forumdelen eftersom du inte enbart väljer bland olika datorspel. Tråden borde ligga i http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil, men tyvärr är det så att du inte har behörighet att skriva där eftersom det krävs att man varit registrerad i tre månader (samt har skrivit ett visst, litet, antal inlägg) för det. Därför har jag låst den här tråden. Jag är ledsen att det inte är möjligt för mig att hjälpa dig mer och hoppas att du trots det kommer att få en riktigt trevlig födelsedag. Grattis i förskott!

*tråd låst*