Driver Remake? Yes please.

Permalänk
Avstängd

Driver Remake? Yes please.

Driver Video Game, E3 2010: Debut Teaser HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Citat:

E3 2010: Debut Teaser HD

The Ubisoft press conference at E3 2010 will mark the return of the Driver series.

Nån som känner igen sig?

Kan ju inte bli annat än awesome!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Älskar första Driver till psx. Många härliga minnen från det spelet.

Permalänk
Medlem

ser det verkligen ut så ingame?

Permalänk
Medlem
Skrivet av w4nt3n:

ser det verkligen ut så ingame?

Nej, det är början av ett intro till det första Driver, fast omgjord. Detta ska för övrigt bli kul. Älskade verkligen första Driver.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

YES! Hoppas dom skippar hela gta wannabe delen så kan det kanske bli riktigt bra! Många goa minnen från detta spelet!

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Hmm, blir det free-roam. Som i Driv3r?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BananaFace:

YES! Hoppas dom skippar hela gta wannabe delen så kan det kanske bli riktigt bra! Många goa minnen från detta spelet!

GTA wannabe? Då är det helt fel spel du minns, först i 2an kunde man kliva ur bilen och så vitt jag vet kom 2an endast till PlayStation

Men jag håller med, Driver hamna i skuggan av GTA, men det är roligt om man har spelat båda serierna så hittar man lite pikar mot varandra i spelen, Tanner från just 1:an ska man skjuta i GTA:SA, samma namn, kostym, samma bil och undercover snut..

Hoppas denna remake inte hackar lika jävla illa som originalet gjorde, står på kartongen (som jag har bredvid mig) att 266MHz är optimalt för spelet, jag hade P2 300MHz och hacka som fan, gjorde även på en AMD 1200MHz och jissa vad! den hackar lika jävla illa med Athlon II quadcore på 3GHz

Visa signatur

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Permalänk
Medlem
Skrivet av rödmicra:

älskar första driver till psx. Många härliga minnen från det spelet.

Helt underbart spel, gud så många timmar man nött det.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av w4nt3n:

ser det verkligen ut så ingame?

Det ser du väl att det är en riktigt film?

Jag tyckte aldrig om Driver riktigt ordentligt, ett av de största problemen tyckte jag var att alla vägar var fyrkantiga. Tvåan som kom sen verkade mest som att dom hade stoppat dit delen med att kunna gå utanför bilen i sista sekund för att konkurrera med GTA, jag tror det hade blivit mycket bättre om dom skippat hela den biten.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Detta är riktigt cool. Iom teasern så känns det verkligen som att dom för en gångs skull kör vidare på samma stuk som 1'an, som helt klart var den bästa. Bättre getaway spel har jag nog än inte spelat!

Hoppas bara dom har lite mer varierande musik denna gången. Får fortförande mardrömmar om låten från San Francisco-banan

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Spelet heter Driver *och säkert nåt mer* och ja det ni ser är riktig video och ja, det är absolut första "uppdraget" från första spelet då man lär sig hantera bilen:P

Spelet tror jag kommer bli riktigt jävla bra

Ska nog fan spela om ettan och tvåan tror jag!

Liten edit inopm * *

Permalänk

Underbara nyheter.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Oja!

Helt underbara nyheter och kan inte vänta känner jag:P Man är ju mer eller mindre troger Driver fan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Assjack:

GTA wannabe? Då är det helt fel spel du minns, först i 2an kunde man kliva ur bilen och så vitt jag vet kom 2an endast till PlayStation

Men jag håller med, Driver hamna i skuggan av GTA, men det är roligt om man har spelat båda serierna så hittar man lite pikar mot varandra i spelen, Tanner från just 1:an ska man skjuta i GTA:SA, samma namn, kostym, samma bil och undercover snut..

Hoppas denna remake inte hackar lika jävla illa som originalet gjorde, står på kartongen (som jag har bredvid mig) att 266MHz är optimalt för spelet, jag hade P2 300MHz och hacka som fan, gjorde även på en AMD 1200MHz och jissa vad! den hackar lika jävla illa med Athlon II quadcore på 3GHz

Uttryckte mig lite dåligt, menade att jag hoppas dom inte gör som dom gjorde i 2an och 3an, dvs, låta en skjuta och springa runt, förstörde allt.. Hoppas verkligen dom gör en trogen remake av detta spelet!

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Driver 1 hade några riktigt fina gameplay/scenarion man körde, så det kan bli bra eller jävligt dåligt

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Avstängd

Driver som bäst, älskar spelet.

Även om spelet hackade så nötte jag på min gamepad i timmar, första bilspelet som kändes mer realistiskt än någon styv strykjärn på något tråkigt underlag.
Göra burnout, sladda i svängarna, se bilen svaja lite och fälgsidorna rulla förbi.. just ja, plåtskador är inte illa.

Sen när man klarat av spelet körde man om det med lite fusk också, roliga sådan, en som jag gillade var att bilen blev som en murbräcka... bilarna man körde på flög i väg som disktrasor.

Visa signatur

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Gameplay!

Driver: San Francisco Video Game, E3 2010: Shift Ability Interview HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Jag tycker dom ser ut att ha fångat den gamla driver-känslan hyfsat bra så här långt iaf. Det ser dessutom bra ut och har riktiga bilar. Shift-funktionen är man väl lite skeptisk mot, då en del av charmen med Driver var att det var så jäkla oförlåtande när det gällde att skada sin bil vs klara uppdragen Men det är väl egentligen upp till var och en om man vill använda funktionen eller ej, plus att det kan bli extra kul tidsfördriv att bara lattja runt med det ibland, vilket i slutändan gör det mer långlivat. Hoppas bara man kan stänga av dom där ljus-svansarna efter bilarna. Sånt tål jag inte.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen