Permalänk

Fast Cut!

Behövde ett mindre chassi som agera spel consoll åt mina äldre spel med fjär kontorll till.
detta var en nostalgi kick jag fick.

så Budget 0Kr
tid Max 3 timmar.
Material en gamma AMD burk

ca 2Ghz semptron om jag inte mins galet.
512 ddr 400
något Gammal AGP kort mins inte märke men är ett Nvidia 5 serien
Slimat nätagregat på 300W
160Gb hårdisk

Fast Cut!

Permalänk

"Norsk skruvmejsel"
Härligt bygge
Lite skumt att kontrollerna sitter ihop

Permalänk
Medlem

Jag har likadana kontroller, fast köpte mina på teknikmagasinet för samma pris Eller, det är bara 1 numera då jag irriterade mig på att de satt ihop. Hade tänkt försökte få den andra till en separat kontroll, men USB-kontrollern satt inbyggd i 1a dosan, så det gick icket. Spelar mig mindre roll då de är billiga och du enbart får 1 motsvarande kontroll ifrån t.ex. Logitech för samma pris Samt att jag faktiskt mest var irriterad på att de satt ihop.

Väldigt häftigt byggt btw. Blir det sidor på sen också?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

du kunde inte vara lite schysst mot lilla mig och länka där du köpte kontrollerna hittar fan inte dom på clas ohlsons hemsida ?

Permalänk
Skrivet av zatzydude:

du kunde inte vara lite schysst mot lilla mig och länka där du köpte kontrollerna hittar fan inte dom på clas ohlsons hemsida ?

Är nog denna.
http://www.clasohlson.se/.......77

Trevlig bygge

Permalänk
Medlem

Är det secret of mana jag ser

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Najs bygge

Själv kör man med en sån här : PS1 PS2 PSX to PC USB CONTROLLER ADAPTER CONVERTER#9748 - Detailed info for PS1 PS2 PSX to PC USB CONTROLLER ADAPTER CONVERTER#9748,USB CONTROLLER,PS1 PS2 PSX to PC USB CONTROLLER ADAPTER CONVERTER#9748,#9748 on Alibaba.com

2 st doser kan man koppla till den som sedan kopplas in i datorns USB. Funkar klockrent ! Köptes på Claes-ohlssons aswell men produkten verkar ha utgått

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk

snyggt brossan

Permalänk

Tackar för kommentarerna Har inte riktigt haft tid att svara tidigare. Det som saknas är en Front. Dock åker den på när jag hittar någe lämpligt har som sagt inte lagt ut någe direkt på detta bygge och tanken är att så ska det förbli. RainesX yes