Star Wars The Force Unleashed 2 Cinematic Trailer.

Permalänk
Avstängd

Star Wars The Force Unleashed 2 Cinematic Trailer.

Star Wars: The Force Unleashed II Video Game, E3 2010: Exclusive Betrayal Cinematic Trailer HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Citat:

E3 2010: Exclusive Betrayal Cinematic Trailer HD

The Apprentice embarks to become the master when faced with the ultimate betrayal at the hands of Darth Vader.

Star Wars.. epic awesome!

LucasArts är ju sjukt grymma på att göra trailers. först den till SW:TOR och nu denna!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Första spelet va sådär, hoppas det här kommer vara bättre

Men en fråga bara, varför inte trycka ihop den sista roboten direkt istället för att dola runt med den? haha

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Men en fråga bara, varför inte trycka ihop den sista roboten direkt istället för att dola runt med den? haha

Han var väl tvungen förstöra dess antitryck skydd först.

Hoppas det blir bättre än första spelet. Det sålde bra, men var väldigt opolerat.

Permalänk
Medlem

Den trailern var bland det bästa jag sett någonsin, ändå är jag absolut ingen starwars nörd. Detta spel blir ett måste att inhandla till pc:n.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Riktigt grym!!

Visa signatur

AMD X4 965 BE | Corsair 750w | Gigabyte 790XTA-UD4 | Sapphire 280X OC | DDR3 1333mhz 16gb | SSD:120gb + SSHD:1TB | CM HAF 932 | Bra & Billig

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Den trailern var bland det bästa jag sett någonsin, ändå är jag absolut ingen starwars nörd. Detta spel blir ett måste att inhandla till pc:n.

Första kom inte till PC, gör SWFOII det?

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk

Första kom vist till pc och det här gör det också...

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Medlem

Verkar ju ha något starkare krafter nu, knöggla ihop en robot av denna size till en ölburk utan problem var ju inget man kunde göra i ettan, dock delen i ettan när man fick grepp om rymdfärgan visade ju på att det kunde hända...

Permalänk
Medlem

det är blur som gör dem flesta cinematiska trailers , inte själva utvecklaren. ganska säker på att blur gjort denna också.

men cool är den.
lite sugen på att prova ettan nu.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

låt oss hoppas på att frame cap@30fps är borttagen också!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ser lika lame ut som ettan ju :/

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

mm, 99% som ettan

Permalänk
Medlem

Ettan var ju hur grymt som helst. Har kört igenom det typ tre gånger.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

har nog kört igenom det bra många fler gånger gillar spelet ändå, fast lite väl kort...

Permalänk
Avstängd

Ettan lirade jag igenom på PC, var väldigt bra, jobbigt med 30fps cap men annars så var spelet väldigt bra. Körde även igenom DLC.

Synd bara om dom inte gör kontrollen mer responsiv och mer flytande istället för att ha den som i ett Dead or Alive spel.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Ser fram emot detta starwars spel, precis lika mycket som jag sett fram emot dom andra Star Wars spelen genom åren.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Tänkte på lite grejer när jag såg den...

Varför skickade darth vader 4 pers att döda snubben? Känns lite som att han skulle klara det.
Sen en annan grej. Varför skjuter dom hejvilt, är dom inte på ett rymdskepp? Vad händer ifall det går hål på skiten?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cropsgrinder:

Tänkte på lite grejer när jag såg den...

Varför skickade darth vader 4 pers att döda snubben? Känns lite som att han skulle klara det.
Sen en annan grej. Varför skjuter dom hejvilt, är dom inte på ett rymdskepp? Vad händer ifall det går hål på skiten?

Shields?
Han var dessutom fastkedjad.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Ja, detta är ett spel jag ser fram emot minst sagt. Dual-wield lightsaber, det kan ju inte gå fel! Jag gillade det förra som bara den.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

Set för överdrivet ut, the force var alldrig så kraftfullt. Iallafall så väntar jag hellre på ett nytt Kotor, vart har kotor 3 tagit vägen?

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scirocco:

Iallafall så väntar jag hellre på ett nytt Kotor, vart har kotor 3 tagit vägen?

Antagligen har det slukats upp av TOR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scirocco:

Set för överdrivet ut, the force var alldrig så kraftfullt. Iallafall så väntar jag hellre på ett nytt Kotor, vart har kotor 3 tagit vägen?

Men Darth Nihilus styrka att sluka hela världar är du okej med?

Tyckte ettan var riktigt bra. Visst kunde kontrollerna varit bättre, jag slutade helt med att ens försöka träffa nånting när jag kastade saker efter ett tag, men i övrigt var det grymt! Så länge man inte valde att döda vader i slutet, då var det ju bara fel fel fel i handlingen

Dessutom jävligt korkat val av kontroller när man drog ner star destroyern på PC

Permalänk
Medlem

håller med om kontrollerna, körde med mus och tangentbord men kunde inte ställa in så jag kände mig helt nöjd, var mestadels knapparna som togemot i fighterna, annars visste man hur man skulle göra, ännu mer korkat med star destroyern som du nämner, passar inte riktigt in i spelet tycker jag. Stör mig lite på kameran i bossfighterna, hur i fasiken ska man kunna sikta?!?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dalton Sleeper:

håller med om kontrollerna, körde med mus och tangentbord men kunde inte ställa in så jag kände mig helt nöjd, var mestadels knapparna som togemot i fighterna, annars visste man hur man skulle göra, ännu mer korkat med star destroyern som du nämner, passar inte riktigt in i spelet tycker jag. Stör mig lite på kameran i bossfighterna, hur i fasiken ska man kunna sikta?!?

Man använder Target/Lock On som är default på Ctrl tror jag...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Man använder Target/Lock On som är default på Ctrl tror jag...

Var inte det en knapp man måste hålla in? har för mig jag brukar testa den ibland, inge vidare enligt mig, palla hålla in knappar när man har annat att trycka på...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dalton Sleeper:

Var inte det en knapp man måste hålla in? har för mig jag brukar testa den ibland, inge vidare enligt mig, palla hålla in knappar när man har annat att trycka på...

Att hålla in Ctrl är inte svårt, du kan dessutom rebinda den.
Tror man kunde ha den som toggle också.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

okey finfint, ska kolla det nästa gång, spelat igenom så många gånger utan så kanske kickar ass om man lyckas använda den där jädrans funktioner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Traktor_APA:

Första kom vist till pc och det här gör det också...

Första kom över ett år senare till PC än till konsoll, lär bli likadant här.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Tänkte ta & väcka denna tråd igen, är ju inte så värst lång tid kvar nu

Trailer hos FZ