Xbox 360 tillbehör hjälp.

Permalänk

Xbox 360 tillbehör hjälp.

Hej har ett xbox 360 som jag ska koppla upp till en Benq skärm med dvi o vga utgångar men kan ej få ljud.
Har hört nåt om en switch eller nåt sånt man kan koppla in kablar i o sen kan man få ljud o switcha mellan datorn o xbox osv..

Permalänk
Keeper of the Bamse

DVI och VGA stödjer inte ljudöverföring enligt standard-spec, tyvärr.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

DVI och VGA stödjer inte ljudöverföring enligt standard-spec, tyvärr.

Ja det låter lustigt men en kompis till mig kopplar upp sitt xbox 360 till en skärm med bara vga o dvi utgångar o sen har han en stor sak med massa utgångar på bakom datorn som han kopplar in ljudkablar :S

Permalänk
Medlem

vilka sorts högtalare har din polare då? inte så att det är en förstärkare? gjorde jag när min polare hade sitt 360 hos mig, dvi i skärmen och ljudet till förstärkaren, så pillar jag bara på en knapp byter jag från 360 och dator ^^

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Tror du behöver något som denna hära; Xbox.com | Xbox 360 - Xbox 360 VGA HD AV Cable för att få ljud med

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av elghinnarisa:

vilka sorts högtalare har din polare då? inte så att det är en förstärkare? gjorde jag när min polare hade sitt 360 hos mig, dvi i skärmen och ljudet till förstärkaren, så pillar jag bara på en knapp byter jag från 360 och dator ^^

Kan va så ja men den va skit liten den va typ i router storlek...
Han har headset ..

Permalänk
Skrivet av Droih:

Tror du behöver något som denna hära; Xbox.com | Xbox 360 - Xbox 360 VGA HD AV Cable för att få ljud med

Har en sån men funkar ej med det..