Permalänk
Avstängd

SkiFree ! OLD

Någon som spelat detta förr?
The Most Officialest SkiFree Home Page

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Haha, oja! Det är ju en gammal klassiker.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Haha. Vilken nostalgi Brukade lira detta som fan i skolan när man var sisådär 11 år. Blev alltid lika stressad när det där snömonstret dök upp och börja kubba efter en.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dampela:

Haha. Vilken nostalgi Brukade lira detta som fan i skolan när man var sisådär 11 år. Blev alltid lika stressad när det där snömonstret dök upp och börja kubba efter en.

Hehe ja det är rätt svårt spel. kolla på sidan ja länka till när en arg jävel mailar till killen som gjort spelet:P

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Best game ever.
Ska försöka få tag i en sån t-shirt och mugg. Nostalgi så jag mår illa Fyfan va man har kört det spelet. Jävla monster.

Permalänk
Testpilot

Spelade det på min pappas 386:a men fattade aldrig att man faktiskt kunde åka ifrån monstret för det lyckades jag aldrig med, får ta och testa nån gång igen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Sämsta spelet jag nånsin spelat, fast det var väl lite bättre än Patiens kanske. Trots detta lade man väl ett par timmar på detta när det begav sig, det fanns ju liksom inget annat. Sen fick jag Syndicate av en polare, och det var mycket bättre.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Haha riktigt skoj de spela man flitigt.
jag kom aldrig heller förbi det där monstret,de var på tok omöjligt och fly från de kändes det som.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc