Slaget om midgård 2 häxkungens tid och windows 7

Permalänk
Medlem

Slaget om midgård 2 häxkungens tid och windows 7

kör windows 7 64 bit på min dator och tänkte att det var dags att installera mitt slaget om midgård och exttra paketet häxkungens tid. men det funkar inte! på min gamla dator med xp funkade bra. jag har provat att köra det i xp läge men det hjälper inte. vad ska jag göra?

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vet inte hur just detta spel beter sig i Windows 7 men i Vista 64 får många spel problem när man installerar dem med UAC påslaget så testa att slå av det och gör en nyinstallation av spelet.

Kontrollpanelen > Användarkonton

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Fungerar utmärkt i Vista 64

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

mitt slaget om midgård 2 funkar utan problem i windows 7. men däremot så vill inte ettan fungera för mig..

Permalänk
Medlem

för mig funkar den oxå på win7 64bitars..

Va är de som händer för dig då när du gör de då?

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

för mig funkar den oxå på win7 64bitars..

Va är de som händer för dig då när du gör de då?

har samma problem installationen går fin fint men när man ska starta spelet så segar det fast sig på "startloggan" sen kommer det upp "slaget om midgård bla bla bla, has stopped working" i en ruta.
(kör också med W7 64-bitars)

snälla hjälp mig ! måste spela detta underbara spel !

Permalänk
Medlem

Testa det som darkmac skrev: LOTR Battle For Middle Earth 2 - Windows 7 Forums

Fungerade för mig

Permalänk
Medlem

det fungerar fortfarande inte för mig. HJÄLP TACK!!!